Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Trash-tråden

Tomtefar skrev 2011-08-31 19:50:09 följande:
    Lördagens Läckerheter!

På bilden

Helstekt oxfilé, Kokta morötter med persilja, Kokt brocolli och blomkål, Stekta Auberginklyftor, Tomater i ugn med pesto och mozarella

På bilden

Rosmarinerad klyftpotatis, rödvinsås, potatis och rotfruktmos med persilja och gul/grön paprika

På bilden : efterrätt

Bryllépudding med karamellsås, Skogsbärsglasstårta, pecan o chockladkaka, morotskaka med glasyr....och så svensk knäckebröd.

Jag hade gladeligen velat ha recept på allt utan brylépuddingen..... Snälla Tomten??? Oskyldig
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-31 21:46:32 följande:
    www.moviezine.se/film/midnight-in-paris

!!!

Men i helgen ska jag gå på "Smurfarna" med min dotter och hennes polare haha...   
    Åhh den vill jag med se, nu måste ja kolla om den går här i helgen, för då skall jag gå på den helt utan min dotter
  • HäckHäxan

Alltså jag försökte komma på om jag var hungrig här och det är jag inte, ändå har jag bara ätit 3 ägg och 2 scones idag. Hur fan är det möjligt. Jag måste börja äta mer!!!!!!!!!!!!!!

• HäckHäxan
    och skrev 2011-08-31 22:35:17 följande:
    Jag försöker bara ligga bra till hos Tomten.
    F´låt

Du får gärna behålla tomten, jag har en alldeles egen Sverige demokrat att ligga med om  lusten faller på.......... Tyst
  • HäckHäxan

God morgon Fredag

Helg!!!!!!

Idag skall vi antasta mormor under eftermiddag och kväll, pappa helgen blev inställd. Så jag tänkte utnyttja min mormors badkar och skumma mig bort lite

• HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-09-02 08:49:37 följande:
    Morning häckis. Kyss

Låter underbart med en dag hos mormor. Vi ska lämna ifrån barnen ikväll och pappa ska hem till sin flickvän så vi får lägenheten för oss själva hela helgen. SKa bli skööööööööööööönt.
    Jag tror dig hoppas ni får det hel mysigt.

Nu måste jag börja klä mig här och rasta hunden innan vi skall gå iväg, känns lite för ruggigt ut för en snabbpromenad i morgonrock!
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2011-10-01 21:59:37 följande:
    Jag har plockat svamp idag, gick dåligt. Så fort jag böjde mig ned och tog tag i en svamp kom det massa rök ur den.
    Vad plockar du för konstigt? Röksvamp?
    Jag fäktas gärna med väderkvarnar! Hur fan skall ni andra annars få rent mjöl i påsen?
  • HäckHäxan

Jag har väl omöjligt missat något här inne va Drömmer

*ser mig sakligt omkring*

Nä sängläge minsann!

Jag fäktas gärna med väderkvarnar! Hur fan skall ni andra annars få rent mjöl i påsen?
  • HäckHäxan
    och skrev 2011-10-17 02:35:38 följande:
    Bara bilderna på föregående sida.
    åhh rusar dit. Om du lurar mig nu får du inget smisk, på länge!
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-16 21:40:26 följande:

Drömmer
    Åhh vilka läckra bilder sen....... Solig Nu kan jag nog överleva även denna dagen!
Svar på tråden Trash-tråden