Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Driftwood skrev 2012-02-21 18:38:06 följande:
    Nämen, vad tror du om mig NG?
    Friskt vågat hälften vunnit ju
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2012-02-22 20:53:08 följande:
    Jag är helt förvirrad nu efter hackergrejen när alla bytt nick. Jag har bestämt mig för att bara prata med folk som har samma nick som innan. Förutom lille birger, dig kommer jag prata med ändå för du är så söt! Solig

Jag tycker det är mycket smart av dig Mrs.
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    sär skriven skrev 2012-02-22 21:37:45 följande:
    Ooooh. Idag är jag så ARG. En dag på FL = hjärnblödning. Eller total härdsmälta i frontallobsområdet. 

Ja att invandrare inte behöver betala skatt är tillräckligt upprörande för att framkalla en hjärnblödning! Förvånad
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    sär skriven skrev 2012-02-22 21:42:38 följande:
    Hahaha jag tror att människor som har haft en eller annan hjärnblödning, främst i språkförståelsecentrumrelaterade delar, tror att det ÄR så. Gnn. Eller bruden som har bostad och jobb men ändå inbillar sig att hennes väg till eget boende är ett telefonsamtal bort - för soc måste ju förstå att det är jobbigt att bo hemma hos mamma.

Jojo. 

Haha ja det stör mig att tråden ens finns kvar.
    Men vad ska man göra, folk svarar fortfarande "Näää de e inte ok!!!!!!!!!!!11111111111111111".

Orkar knappt, bara knappt, läsa.   
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    sär skriven skrev 2012-02-22 21:49:43 följande:
    Jag måste. Jag vet inte varför, men jag måste. Det är som om något tvingar mig. Jag tänker mer och mer att vissa individer borde vara öppet villebråd - de lär ju vara samhället till fan så mycket mer belastning än någon som har fel namn, så ointelligenta som de är kan de ju inte bidra med så mycket?

Vad hette du innan attacken?
    Ja men det är ju samma princip som att inte trycka på den RÖDA knappen.
    Man måste.

Eller kanske mer att flugorna drar sig till skiten.

Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    sär skriven skrev 2012-02-22 21:56:39 följande:
    Fast de gillar ju den. Jag gillar inte människor med IQ under 75. Inte sådana som tror sig själva vara normalbegåvade i alla fall.

En masochistisk ådra med andra ord?
    Aynrand - besudla mig!
  • Nice Girl Wrong Place
    sär skriven skrev 2012-02-22 22:03:52 följande:
    Satt och pratade med en annan vän idag tidigare, ett av FL-s ansikten. Vi funderade över hur många människor som får sina liv förstörda på grund av råd eller tankebanor de får på FL. En hel del, trodde vi. Som fjortonåringar som blir på smällen och plötsligt har en hel fan-club som ylar "man klarar det! Love is all you need!".

Hahahahaaa!
    Ja, alltså man borde skriva en bok om FL.

"The best of FL"

Jag har ruskigt bra citat jag vill trycka på t-shirts också!      
    Aynrand - besudla mig!
Svar på tråden Trash-tråden