Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Trash-tråden

lille Birger skrev 2011-10-17 07:18:03 följande:
    Ok då förstår jag. Har du även jobbat som förare?

Vad sent ni är uppe på nätterna, Häckhäxan och Och Förvånad
    Gemensamma intressen eller bara lika stora (läs små) idioter som gillar självplågeri!
    och skrev 2011-10-17 08:26:25 följande:
    Vi kom fram till att det måste bero på en annan orsak än att vi är nattugglor som slarvar med att lägga oss i tid eftersom vi båda var vakna samtidigt och det var första gången på en månad minst som båda var vakna så sent. Månfasen trodde jag.

Fast nog ångrar jag att jag inte la mig i tid, är hur trött som helst idag.
    Mi tå! Går runt som i dvala.... och jag stod minsann ute och förbannade den där månen när jag tog sista blosset innan sängen, men det sket högaktningsfullt i mig och mina bannor! *morr*
    Jag fäktas gärna med väderkvarnar! Hur fan skall ni andra annars få rent mjöl i påsen?
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-10-17 12:36:08 följande:

Hej guys

Jag är hemma nu och det gick väl bra trots att jag var spernervös. Min magkatarr har utvecklats till magsår. Absolut inget rolig. Fick en hel lista på saker jag inte får äta/dricka och jag kan väl lika gärna konvertera till Islam och bekänna mig till muslim. Skrikandes 
    Jag ska sluta stressa mig, inte bli upprörd/arg, inte belasta psyket och ta det lugnt. Yeah right.

Crap, låter mindre kul. Det blir mkt kokt och okryddad mat nu då. De är väl den enda biten du kan styra, humöret och stress är svårt att kontrollera när man är en känslosam impulsiv varelse, detta har jag ju bara läst om och har ju absolut ingen personlig erfarenhet alls gällande dessa karaktärsdrag what so ever!

Jag var 19 år första gången jag fick söka för magkatarr, trodde läkaren skämtade med mig faktiskt.
    Jag fäktas gärna med väderkvarnar! Hur fan skall ni andra annars få rent mjöl i påsen?
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2011-10-17 15:53:20 följande:
    Ni gör ju stackars Birger orolig när ni sitter uppe på nätterna sådär.
    Var ju inte meningen alls, ber så ödmjukt om ursäkt för det eventuella obehag detta kan ha tillfogat dig Masa BJ
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2011-10-28 14:51:44 följande:
    Jag träffade 3 tjejer på samma gång igår.Tomte Idag bytte jag telefonnummer med en tjej.
    Härligt BJ!
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-06 00:12:47 följande:
    Ja jag saknar Birger o Aynrands rumpmaratons...
    Låter som jag helt klart missat något viktigt här Skrikandes
    Snälla du, rubba mina cirklar!
  • HäckHäxan
    och skrev 2011-11-06 00:06:09 följande:
    Analsex, alltså.
    Spöke

*blev livrädd och gömmer mig bakom BJ rygg*
  • HäckHäxan
    och skrev 2011-11-06 00:04:53 följande:
    Har du inte sett Fåglarna?
    {#emotions_dlg.djavulsk} misstänker att du inte snackar om törnfåglarna nu utan Kings Fåglarna
  • HäckHäxan
    Agridulce skrev 2011-11-06 00:19:29 följande:
    Ursäkta en smygcineast här men nu kommer jag vara messerschmitter och skriva på näsan.
    ..... menar nog Daphne du Mauriers Fåglarna.
    *rättar till glorian och känner mig lite fisförnäm*
    Ja det gjorde jag... för jag såg egentligen en scen ur pestens tid i mitt huvud med fåglar.

*du är så fin så i den där glorian* Kyss
  • HäckHäxan
    och skrev 2011-11-06 00:19:20 följande:
    Han har redan vänt sig om, du får stå framför honom istället.

Förslagsvis med baken mot honom. 
    Håll in hästarna här lite. Jag skall ha BJ bakom mig och förlora skydd, ta stryk och kriga för honom, bara för att ge honom äran att gnida sig mot min vackra rumpa.. Jag säger som Amy, whats in it for me?
Svar på tråden Trash-tråden