Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Yoyna skrev 2011-09-16 18:46:44 följande:
    Hjärta {#emotions_dlg.flower}SkålNalle  
      Så här ser jag ut just nu.

Det här får du av mig sötis.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I

Gomorron Solig

Vägrade följa med till Kyrkan och sen till persiska skolan så jag är ensam hemma. Vad gör ni?

Har vuxna män snuttefilt?

• I Blackrose I
    Anton Chigurh skrev 2011-09-18 11:15:19 följande:
    Vafalls, kyrkobesök !!!! Och så vägrar du tjurigt.  Helvetetets plågor nästa, Min underbara Rose. Det får allt bli lite skärpning, ser gärna att jag får lite sällskap i värmen så småningom, men inte av dig, du förtjänar bättre.      mycket bättre.

Således. Återigen : SkÄRPNING.  
    Hehe, jag har redan fått min dos av häxan denna veckan. Skulle nog bara bli bråk och det vill jag inte göra i en kyrka som är helig för så många som går dit på söndagar. Killarna fick följa med maken och jag tar det lugnt här hemma.

Tack gubben för komplimangen. Alla har vi våra brister och jag är helt övertygad om att du är en helt underbar man. {#emotions_dlg.flower}Nalle
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-09-18 11:29:25 följande:
    Kvinnor också.
    Har vi?! Det enda jag behöver för att kunna somna är att någon kramar mig bakifrån och så måste jag hålla personen i handen. Räknas det som "snuttefilt"?
  • I Blackrose I

Hej Och Solig

Allt bra?

• I Blackrose I
    och skrev 2011-09-18 17:30:26 följande:
    Hej! Kyss
    Det är jättebra med mig.
    Hoppas du fått pusta ut lite under em.
    Flyttar svärmor med?     
    Skönt att höra.
    Ja, jag var och tränade och ska snart hoppa in i duschen. Att få ut frustration på boxning är det bästa som finns.
    Nej, men hon hotar med det. Hon har greencard genom sin son som bor där sen 30år tillbax. Tror inte hon kommer flytta dit då halva hennes släkt är här i Sverige och hon är lost utan sina middagar där hon kan visa upp sin nya klänning och senaste halsbandköpet. Kräks Men visst det skrämmer mig att hon följer med oss. Dock har svärfar lovat att hålla henne borta från USA (Kommer sakna honom jättemycket).
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-18 17:43:08 följande:
    Det finns andra bra sätt att få ut frustration på med.

Hon lär inte flytta med, och din svärfar håller nog det löftet. Låter helt perfekt, faktiskt.

Skicka många bilder som hon kan visa upp på sina fester, så blir hon nog nöjd.    
    Jo men jag har mens så det går inte. Då får jag träna ihjäl mig istället.

Ja, jag tror också hon kommer hålla sig kvar i Sverige.

Jadu, hon har redan börjat skryta om hennes sons flytt för alla hon träffar. Hon är bara för mycket. En typisk svärmor som man vill kapa av halsen på.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-18 18:00:53 följande:
    Tänkte väl det. Men just därför kommer hon inte vilja flytta efter, ha barn och barnbarn i USA som man kan skryta om smäller nog högre än en ny klänning.
    Hon har sagt till alla att B har fixat greencard åt mig och att han är så snäll at an tar mig och barnen med sig också precis som att det inte är en självklarhet för henne att mantar med sigsin fru och barn dit man flyttar. Det ironiska är att det är faktiskt mitt beslut att vi flyttar. B har ingen anledning att flytta härifrån. Det är jag som har fått nog. Grrrrrrrr.
  • I Blackrose I

Nuuuuuuuuuuuummmemr

• I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-18 19:48:49 följande:
    God kväll!!!
    Hej sötnos. Nalle
Svar på tråden Trash-tråden