Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-26 10:36:58 följande:
    En månad gamla siffror känns mer relevant än 9 månader gamla siffror.

Vad är det mer SD-sympatisörer egentligen?
    När det går framåt för SD och allt pekar uppåt startar man trådar, skriker heja och SD-motståndarna sitter knappast och typ förnekar siffrorna, man spekulerar i varför och tycker det suger.
    Men jag har flera gånger på FL fått erfara att när SD tappar är det knappt någon idé att posta i en SD-tråd för folk börjar genast gorma att det minsann inte är tillförlitligt, eller att det är PK-media som vrängt statistiken eller frågat "fel" folk eller att folk inte "vågar erkänna" osv.

För att sedan jubla åt samma sorts statistik, några månder senare (om SD vinner mark).

Denna barnslighet i debatten är kanske på någon nivå förståelig, men mest av allt barnslig och oseriös.

Givetvis finns andra siffror att tillgå om vi väljer att uppmärksamma hur de växte t ex innan valet.

Nu valde jag siffror från Juli 2011, som känns mer relevanta.

Tillsammans med de dagsfärska skulle jag faktiskt kalla det en trend.  

Okay, Maria, vi gör det på ditt sätt. Vad visar nedanstående siffror på för trend, tycker du ???
    Storlek-aug11

Storlek-jul11

http://status.st/
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-26 10:54:30 följande:
    Nu ska jag duscha och sådär så skriv inga irriterande inlägg är du snäll.
    Har jag någonsin gjort det ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Ansiktskräm !!!!  Naglar !!!!!!!   Tror det är dags och gå in i en vägg snart. Eller nåt. 

Kanske skulle låta mig köras över av en stridsvagn...... 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 19:00:33 följande:

...Och de finaste männen ju... 
    Tack.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2011-08-30 11:22:49 följande:
    NG, Aynrand:

">

" target="_blank">

Musikalnörd som jag är..... Älskar den här! 
    Fel, fel, fel.

Vanessa Mae.........ultravåld..........Carrie Ann Moss. Kan man börja dagen bättre ??? NEJ.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2011-08-30 11:30:33 följande:
    Fel, fel, fel.

Vanessa Mae.........ultravåld..........Carrie Ann Moss. Kan man börja dagen bättre ??? NEJ.
     Å så länken då !!!

">

• Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2011-08-30 11:31:59 följande:
    Jag fattar inte....
    Du skall inte va så jävla snabb !!!!!!!!!
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2011-08-30 11:33:35 följande:
    Inte? Kan inte hjälpa det.
    Stesolid är utmärkt när du behöver slöas ner.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-08-30 11:34:36 följande:
    Var snäll mot Anton, jag har jobbat hårt på att få honom att stanna kvar i tråden.

Hej Anton Solig 
    Aah, min underbara kvinna, om du bara visste vad jag uppskattar alla dina uppmuntrande och inbjudande inlägg som du så vackert författar till mig. Och förlåt. För alla som jag ej haft tid eller möjlighet å svara på. Förlåt igen.

Tack vare dig (plus en och annan till om jag skall vara ärlig) känns det meningsfullt att gå till jobbet samt spendera mina surt förvärvade slantar på porr och vapen, och således bidra till rulljansen i största allmänhet i det här underbara landet. Skönt att du finns till.

Tack och, tack så mycket.  Och vill du kanske vara så snäll och byta nick så jag kan kalla dig vid namn. Känns så förbannat opersonligt det här. 

Angelina Jolie......ett mycket kompetent förslag till nickbyte. Om jag själv får säga det.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 12:02:01 följande:
    Ingenting har hänt egentligen haha...bara one of those days.
    Pussar tar jag alltid gärna emot! Kyss
    Yoyna skrev 2011-08-30 11:56:17 följande:
    Skickar en puss jag med och hoppas förstås att jag är helt oskyldig till irritationen
    Jag ser inte hur du någonsin skulle kunna irritera mig!!!Tror inte det skulle göra till eller från faktiskt, men tack för omtanken Skål och lite rosa whiskey mot förkylningen.

............................................................   
Svar på tråden Trash-tråden