Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

Aynrand skrev 2011-09-12 11:24:18 följande:
    nej ovanbeskrivna behandlingen måste kombineras med annat som innebär mera svett och röd hy...

Det var väl det jag tänkte!!! Oskyldig Lite lamt annars liksom!
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-12 11:38:11 följande:

Ja...

JAAA!
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-12 11:41:58 följande:
    Jaaaaa Skål!

Åh, Gud jaaa?  Skål
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-12 11:48:06 följande:

Ja...precis så...så skönt att förstå varandra! Hjärta

Great minds... osv! Hjärta
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-12 11:54:54 följande:
    Hoppas du kryar på dig snart. att vara förkyld är jobbig. {#emotions_dlg.flower}

Jag mår bättre men helt bra är jag aldrig. Har ju huvudvärk mer eller mindre hela tiden bara det att ibland får jag anfall från helvetet. Bokstavligen. Nej, inga tabletter däremot går jag till akupunktur 3gånger i veckan för att lindra men helt bra kommer jag aldrig bli.....

Tack darling! {#emotions_dlg.flower}

Akupunktur i all ära men det kanske inte alltid är tillräckligt? De tabletter min kompis tar är en låg dos Seloken ZOC (som egentligen är en hjärtmedicin) och för henne har det varit som att få livet tillbaka. kanske ändå värt att prova?
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-12 12:15:45 följande:
    Jag har haft sjukdomen sen jag kom in i tonåren och har provat så många tabletter att jag inte minns namnet på dom flesta. Akupunktur tillsammans med akupressur och skalpmassage lindrar värken i 2-3dagar sen är det som vanligt igen. Jag vägrar låta mig bli försökskanin igen. Har medverkat i så många studier och agerat försökskanin när nya mediciner ville ha testpersoner så jag har fått NOG.

Okej! Tycker bara så synd om alla som har migrän och som inte får ordentlig hjälp.
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-12 12:45:56 följande:
    Tack, förlåt om jag lät spydig i mitt inlägg. Det var inte meningen. Har fastnat i en religion-diskussion och vissa får min blodtryck att stiga. Sorry.
    Nalle

Angående migränen så vänjer man sig efter ett tag. Det sjuka är att det blir en del av en själv till slut. Jag vet inte hur jag ska förklara men när jag sorterar mina tankar så brukar jag ha värken i mitten av huvudet och sortera tankarna på varsin sida av "värken" beroende på om dom är dåliga eller goda tankar. Det blir som en slags spärr i huvudet på mig. Dom få gåger då jag inte känner av värken känns det som om något fattas. Ja, jag vet att det låter sjukt men alla gör vi vad som krävs för att överleva med alla våra brister.

Ingen fara. iom att jag levt så nära migrän (min kompis har haft migrän sedan hon var fem år) så vet jag ganska väl hur det kan vara och för mig var det magiskt att se att hon till slut hittade något som hjälpte henne.

Och du har helt rätt i att vi alla gör vad vi kan för att kunna leva och överleva med våra brister. För sådana har vi förstås allihop!
  • Yoyna

Skriver från telefonen så jag kan inte citera, ligger på sängen å försöker få lillkillen i rummet bredvid att somna. Nu sjunger han "Ja må han leva..."

Och: heej! Förkyld men annars helt ok tack. Du då?

• Yoyna

Städat idag jag med, rensat barnens rum. Skönt när det är klart!

Jag vill oxå ha nån att chatta lite halvprivat med!!! Men ren sexchatt är jag rätt dålig på, är bättre live! När jag chattar måste jag hela tiden vara ironisk eller skämta, nån tvångstanke kanske?

Svar på tråden Trash-tråden