Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Tack tjejer för eran svar.

Att börja jämföra hål i örat med krig, tortyr och annat är bara ren idioti men det får man förvänta sig här på FL. Det liksom ingår.

Vad pratar ni num om? *Ska läsa*

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-19 19:23:08 följande:
    Asså är foglossning farligt på nåt sätt eller gör det bara ont? Jag tror jag kanske börjar få lite, eller när jag går mkt så får jag pissont i svanskotan och typ ljumskarna. Vill inte behöva sluta jobba för tidigt, har liksom inte råd med det, tänkte föda ombord på tåget haha
    Köp en magbälte(?). Den hjälper enormt. Du kan hitta på tradera billigt. Rekommenderar det varmt. Du kommer känna dig mycket bättre.
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-19 21:20:02 följande:
    Nä har inte köpt nånting, har inga pengar haha men jag promenerade med min kompis och hennes bebis som var för rastlös för att vara på fik
    Jag har fortfarande sonens spjälsäng kvar om du vill ha den. Kunde inte kasta bort det utan jag har den kvar ihopp om att ge den till en som kan ha användning för det.  Jag vill inte ha pengar för det. Sluta larva dig och acceptera det. Nalle Säg bara till så ber jag K köra den till dig om du vill.
  • I Blackrose I

Nej, dags att hoppa in i duchen och lägga sig. Gonatt tjejer. Nalle

(Assault, jag kan även hjälpa dig med barnvagn (NY) om du vill för ett pris långt under butikspris men jag ska inte tränga mig på. Du bestämmer själv. {#emotions_dlg.flower})

• I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-19 22:03:32 följande:
    Wooow gärna! Det vore skitnice Hjärta
    Good, ska prata med K och se när han kan komma förbi och hämta det. Hör av mig till dig via tel.

Tänk på det där med magbältet. Du kommer känna skillnad.

Nalle{#emotions_dlg.flower}
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-09-19 22:06:12 följande:
    Hehe, glömde bort dig. Sorry men så har jag inte känt att du riktigt tycker om mig men jag kanske bara inbillar mig.

Godnatt. {#emotions_dlg.flower}
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-19 22:09:58 följande:
    God natt, Rose! {#emotions_dlg.flower}
    Hjärta
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-09-20 09:08:23 följande:
    dagen sidospår, burka igen fast med en liten twist.
    Vad tycker ni om detta?

Alltså jag tycker inte om burka som en religiösplagg, tycker den ser hemsk ut, poliser borde kunna kräva att kvinnan ska ta av sig den för att kunna identifiera personen bakom plagget och den borde inte finnas. Med det sagt så tycker jag inte man bör förbjuda det helt.
    Var det svar på din fråga.

Gomorron förresten. {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Trash-tråden