Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place
    straight arrow skrev 2012-07-12 20:31:47 följande:
    Hahaha. Vilken ofrivillig komedi. Det där ljudet "WHOOOOSCH" var poängen med tråden som gick användaren Zz HELT förbi...

Je suis la salope d' Aynrand
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-07-12 22:14:03 följande:
    Jag veet. Och jag lider med dig, det vet du.

Ibland kan jag bara inte låta bli av någon anledning? 

Jag vet .

Såklart du inte bara kan låta bli ibland. Det handlar nog om en reflex hos kvinnor som du och jag.
    Tyvärr uteblir ju konsekvensen när du gör det mot mig  
  • Nice Girl Wrong Place

Det är nog svårt att göra ett program om det...
    Känns det som.

Jag menar, mycket är ju så abstrakt och så mycket sker utanför vad ögat kan se att det lätt känns tråkit tekniskt och konstigt när man ser ett program om det.   

• Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-07-12 23:14:47 följande:
    Tja fast med tanke på att väldigt många kvinnor inte får orgasm av enbart penetrering och vissa inte alls får man kanske ha en viss förståelse för viss bitterhet.

Givetvis är det tråkigt för en kvinna som har svårt att få orgasm.
    Men att dra slutsatsen att kvinnor som inte har det problemet ljuger eller överdriver känns som en väldigt trist inställning. 
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-07-12 23:17:07 följande:
    Kan inte se det just nu får se det på play. Hur lyckas de hantera ämnet? Är rädd många gånger att i den typen av program inriktar man sig på det mest extrema och missar att det finns många varianter på utövning.
    Lite så.
    Lite mycket svart, läder och en ganska tydlig inriktning mot edgeplay. 
    Ett BDSM B&B i Amsterdam och en lite body suspension i en lada i Skåne. Det blir väldigt tekniskt och platt.

Man får lätt uppfattningen att människor som ägnar sig åt BDSM på olika sätt och vis är människor med piercings och svarta kläder i skinn typ.
    Med det sagt så är det väl just de som är villiga att ställa upp i en dokumentär om företeelsen...(och menar inte det på ett dåligt sätt).  
Svar på tråden Trash-tråden