Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Konstig att han inte är framme. Borde inte ta så långt tid. Härifrån dit till dig tar runt 10-15minuter. Ska ringa honom.

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-20 19:46:48 följande:
    Mmmhmm, jag har varit kunskapsförmedlare och fredsmäklare för 23 individer med...hmm...speciella personligheter och höga stämmor.
    OCH jag måste gå upp 5.30.
    Men livet leker
    Ja jag tycker det är underbart gjort av dig, generöst och omtänksamt. Jättegulligt helt enkelt      
    Låter tufft. Varför ska du upp 5:30?

Äh, hon får ju nytta av sängen så why not? Hon ska dessutom föda den 15december. Samma dag som Nik fyller år.
  • I Blackrose I
    I Blackrose I skrev 2011-09-20 19:45:09 följande:
    Konstig att han inte är framme. Borde inte ta så långt tid. Härifrån dit till dig tar runt 10-15minuter. Ska ringa honom.
    Han var visst framme men han skämdes att han hade betett sig konstig. Han sa att jag skulle be om ursäkt och att han bara var nervös.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-20 19:54:52 följande:
    Rose... Tycker så synd om dig med din huvudvärk!!! Vill kunna hjälpa dig!    
    Gokväll darling.

Jadu, finns inget som kan hjälpa mig. Tyvärr. Fick dock tips om botox och ska om jag kan få remiss till det vilket inte kommer gå men jag ska prova och se.

Tack. Hjärta
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-20 19:57:36 följande:
    Han har varit här! ÅÅÅÅÅÅH vad fin den är Hjärta Hjärta Hjärta
    Kul att du tycker om den. Nalle
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-20 20:00:20 följande:
    Hahaha han verkade lite blyg
    Blyg?! Haha, han kommer sätta i halsen. Det är något inte alls är men han hade blivit nervös sa han.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-20 20:00:22 följande:
    Man ska aldrig säga aldrig, har du tur och träffar en bra läkare som förstår att du prövat det mesta så kanske du kan få en remiss och att den även accepteras. Hoppas! Hjärta 

Antar att du träffat de flesta bra läkare men det finns en som iaf förut satt i Vällingby nånstans, han var känd för att vara extremt bra på just migrän. 
    Jag har träffat en hel del genom åren men eftersom jag har gett upp allt vad medicin och läkare heter så har jag inte sökt hjälp för min migrän hos "vanliga" läkare under långt tid och att då komma tillbaka och begära Botox det första jag gör kommer inte vara lyckad.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-20 19:59:07 följande:
    Ni är SÅ söta!!!!!!!!!!!!!!!!!

GravidHjärtaBaby{#emotions_dlg.flower}
    KyssNalle
  • I Blackrose I

Jag ska ta en lång dusch med tända ljus och en ice smirnoff. Ha det gott. Solig

• I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-20 20:12:04 följande:
    Nej, det är ju svårt det där när man till slut känner att det inte finns någon hjälp att få. Hur som helst, du vet att jag önskar att du hittar ett sätt som hjälper just dig! {#emotions_dlg.flower}
    Tack gumman. Gonatt. Nalle
Svar på tråden Trash-tråden