Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-13 21:14:29 följande:

Jaaaa!
    Tänkte be dig ta med en UL-maskinsak också men gud vad kliniskt det känns! 

Vi håller oss till gamla hederliga grejer! Dessutom har jag ingen teknik hemma förstås.
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-13 21:21:13 följande:
    Det är fan tur att jag inte har en sån hemma, jag skulle döda bebisen med strålning
    Haha, det tror jag knappast!
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-13 21:24:51 följande:
    Ja, verkligen. Boka en tid hos och gå på skalpmassage. Det är helt underbar.

Tack gumman.

Jag vill ha nån som jag tycker om som gör det på mig juh!
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-13 21:30:38 följande:

Ja alltså fatta en mans sköna händer som masserar hårbotten och låter händerna vandra ner över halsen...
    Åh gud... 

Har tyvärr aldrig träffat en man som kan ge en vettig huvudmassage eller hårpill men om jag hittade en skulle jag hålla hårt i honom! När det gäller sånt tycker jag nog tjejer är överlägsna... när vi närmar oss halsen så håller jag med dig helt å fullt...!
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-13 21:32:23 följande:
    Jomen jag skulle bara ligga och kolla på honom hela hela tiden hahaha

Alltså, jag tror jag har världens största bebis förresten, jag var på föräldrautbildning idag och alla andra var mellan v30-35 men jag hade större mage än flera av dem! vad är det för monster därinne?? Hur ska jag få ut honom sen??
    Ut kommer de alltid! På ett eller annat sätt ;-9 Och det är ju inte bara barnet som tar plats, du kan ju ha mycket vatten tex?
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-13 21:40:43 följande:
    Jag har ett ex som var världsbäst på hårpill! Jag stannade med honom i 7 år

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-13 21:42:13 följande:
    Nej män brukar suga på sådant.
    Jag har träffat en. Första året på gymnasiet hade jag en god vän som var dödskär i mig. Jag hade en pojkvän och var inte direkt attraherad av den här killen men han var så underbart snäll och gullig mot mig. Masserade mig, lekte med mitt hår, bar tunga böcker eller bara satt och beundrade mig med huvudet i händerna hahaha, det var helt galet. Han köpte även presenter när jag fyllde år och målade en tavla till mig
    Han kände min pojkvän men som tur var bodde han i en annan stad. Han var helt betuttad och brukade massera mitt huvud, axlar osv, på håltimmar haha...
    Han var bra på det.    
    Skicka hit båda två! Genast!!! Jag har inte fått ett vettigt hårpill på år och dar! Inte sen jag bodde i tjejkolletiv för typ tio år sen! (Ja, jag är lika desperat som jag låter!!!! )
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-13 21:46:22 följande:

Haha...
    Din söta lilla stackare! 
    Ja, visst är det väl lite synd om mig??? *lite sur plutmun*
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-13 21:48:24 följande:
    Nu ska jag hoppa in i duschen. Ta hand om er tjejer. Kram. Hjärta
    Puss!!!
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-14 08:50:47 följande:

God morgon sötnos! Allt väl?
    God morgon själv sötnos!

Tack, nu börjar jag må bättre igen tror jag! Känns skönt!

Hur har du det? 
Svar på tråden Trash-tråden