Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Trash-tråden

och skrev 2011-12-30 00:54:38 följande:
    Slickat av det sista från fingrarna.
    Anton Chigurh skrev 2011-12-30 00:58:48 följande:
    Jag kreverar fan snart, klarar inte mer, vi hörs i morgon, underbara KVINNA. Sov nu riktigt, riktigt gott. Hjärta
    Jag förstår Anton. NU måste jag onanera innan jag lägger mig!
    En man som säger att en kvinnas plats är i köket, är en man som inte vet vad han ska göra med kvinnan i sovrummet ..
  • HäckHäxan
    och skrev 2011-12-30 01:02:52 följande:
    Kommer du också att tänka på mig när du kommer?
    Ja det kommer jag, men Anton fyller nog sin funktion han också, för det är ju honom jag "ser" dig ta väl hand om Tungan ute
    En man som säger att en kvinnas plats är i köket, är en man som inte vet vad han ska göra med kvinnan i sovrummet ..
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-12-31 17:47:43 följande:
    Jaha, nu när jag bestämde mig för att logga in och hälsa på er så är ingen inloggad.

Hopas ni får en underbar nyårsafton. Har inte sovit  nåt inatt (Lite hemlängtan) ska snart sparka ut mig härifrån. Ska klippa av håret idag. Kort upp till öronen så där som viktoria beckham har sen ska jag sitta i tel i ett par timmar. Vi kommer flytta från makens bror om två veckor. Ska faktiskt bli skönt.

Puss på er. Är inne en stund om någon av er loggar in men förstår att det närmar sig nyår för er och att ni kanske har annat för er.
    Hjärta {#emotions_dlg.flower} Kyss

Skål Gott nytt på dig med! Sweet you!
    Dom vill lära dig bli smal utan att banta, med så mkt plast i kroppen att du går att panta.
  • HäckHäxan
    Memoar skrev 2012-01-05 23:52:01 följande:
    Varför är jag inte förvånad över att ingen reflekterar över eller kommenterar detta inlägg?
    Kan det bero på 1. Folk här inne vill inte kännas vid att de har en partner? 2. De är fullt medvetna om att de har en partner men saknar både självdistans och respekt för både sig själv och denne och skiter därför i att ta sig till ngn form av pik eller kritik? 3. ------------------------ (ska symbolisera testton) 
    För att de flesta nog tycker det är helt normalt att tänka så, inget speciellt konstigt där. Alla har dock inte samma behov av att tro sig känna andra, ta allt man skriver så allvarligt och vara så fördömande. Jag tycker du verkar stå rätt bra för de bitarna helt själv.

Lycka till med flytten.
    Så länge det finns män, kommer min fitta fortsätta sava.
  • HäckHäxan

Inser ju att jag missat en massa roligt

Nå puss på er, jag skall försöka inta sängläge!

• HäckHäxan
    straight arrow skrev 2012-01-05 23:30:10 följande:
    Jag gillar denna:
    "Never argue with an idiot, they drag you down to their level and beat you with experience." 
    Smecker skrev 2012-01-05 23:31:45 följande:
    Jag gillar denna:
    Skriv inte saker på nätet som du inte kan tänka dig att skriva när din respektive sitter bredvid och läser. 
    Jag gillar bägge... Oftast brukar jag vara idioten dock! Men jag är en idiot som är helt värdelös på att ljuga, så därför undviker jag det!
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2012-01-06 00:23:33 följande:
    Din häck och Ochs bröst. YUMMI! Kyss
    jag är på!

Har tänkt på dig massor du ljuva Rose...

Men nu måste jag i säng, försöker stenhårt få ihop rutiner här, med mat och säng och allt annat, blir lite som ett tredje världskrig fast med och emot bara mig själv!
  • HäckHäxan
    Perite FL skrev 2012-01-06 00:29:13 följande:
    Orishas  har en krycka med isdubb uppkörd i röven för tillfället, en av anledningarna till att hon är lite avig ikväll. Du får försöka förlåta henne. Det skulle Jesus gjort. Förmodligen.
    Jag har svårt att tro att bröderna Grimm skulle gjort det så jag avhåller mig! Hade dock gärna haft booYah inkört i röven själv, om jag fick önska något då

Dessutom hävdar jag bestämt att det röktes en massa hasch på jesus tid, det är den enda "vettiga" förklaringen jag har till brinnande buskar, hav som delar sig och lite annan fiktion!
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2012-01-06 00:32:03 följande:
    Me2. Hjärta

Har velat logga in några gånger och skriva i lugn och ro men bitit mig i fingrarna men idag gav jag upp och trampade på allt vad självkontroll heter.   

Sov gott älskling. Diciplin är bra. Lycka till. Jag ska inte förstöra för dig.  Jag ska snart börja laga mat här.... 
    Ibland behövs det med syrran Yin och yan, balans!

Åhh mat... gahhh, fast imorgon skall jag laga en jävla massa köttfärs saker och frysa in så middag blir enklare i framtiden, pannbiff, köttbullar, köttfärslimpa och järpar eller hamburgare, icke beslutat ännu, men 2 Kg köttfärs står på upptinande i kylen, kl 10 ramlar vänner in, fullt ös till halv 2 då hämtar Frejas pappa henne, jo så skall jag färga håret på kompisen också. De är ju dumt att typ göra inget har jag läst!
Svar på tråden Trash-tråden