Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

lille Birger skrev 2011-09-22 09:48:34 följande:
    Ska ni åka på äventyrsbad!?! Glad
    Det hade varit nice men nej, vi åker ner till Riga och träffar några släktingar till maken. Ska bli kul och jag längtar att få komma bort härifrån.

(Jag har inte fått grepp om vad du är. M eller F? )
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-09-22 10:18:49 följande:
    Jag är inte med i motormännen och jag är inte feminist
    Då är jag med.
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-22 10:42:41 följande:
    GUUUUUD vad skönt det förtjänar du {#emotions_dlg.flower}
    Tack tjejen. Kyss

Ska snart sätta igång och se vilken hotell jag ska boka. En av hans släktingar fyllde år för nån vecka sen och vi ska ha en liten överraskningsfest åt honom. Jag älskar att arrangera sånt.

Hur är det med dig?
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-09-22 10:54:11 följande:
    Vad grundar du det på? Oskyldig
    Nu har jag varit och snokat. Är det du i din bildgalleri? Drömmer
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-22 13:05:23 följande:
    Jag vill också åka bort och bo på hotell. Har typ 2 månader på mig sen är det kört i några år

Jag mår bra annars, har varit förstoppad och gasig från helvetet pga järntabletter och igår kunde jag varken sitta eller stå för magen var så jävla spänd, gjorde skitont. Men så igår kväll innan jag somnade så släppte jag ut världens största fis, hela magen sjönk ihop liksom hahaha och idag är det bra igen

Tänkte ta det lite lugnt med järnet nu ett tag, kanske tar två ggr i veckan eller ngt istället för varannan dag.
    Men gör det då. Behöver inte va så långt bort. Bara grannstaden typ. Nu har du ju världens chans att kunna åka bort med din man innan det verkligen är kört i några år.

Vad tar du för järntabletter? Jag tog Niferex och jag hade inga besvär av dom. Säljs på apoteket om du frågar personalen.

Du måste ta dom varje dag annars får du ingen effekt. Det är bortkastade pengar om du tar varannan dag.
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-09-22 13:07:27 följande:
    Det är jag på en av bilderna i galleriet.
    Jag ser bara en. Dina standardbilder kan jag inte se bara den där du har ryggen mot kameran. Är det du?
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-22 13:13:15 följande:
    Alltså jag önskar jag kunde, men vi kommer inte ha några pengar att åka nånstans, min man tjänar så lite och så sporadiskt att om vi åker någonstans så är det jag som måste betala för allt, resa, hotell och mat för två personer och det är för dyrt,

Jag tar niferex och de har gett mig livet tillbaks, men jag kan inte ta dem varje dag då sprängs magen. BM sa att jag skulle ta 2-3 i veckan om jag fick magbesvär.
    Synd. Du skulle må mycket bra av det. Annars kan du göra om ditt hem till hotell. Ge en vännina eller någon som du känner lite pengar och be henne komma hem till dig i två dagar och bädda och göra det som städerskorna gör på hotell. Sen kan ni äta ute båda två. Det blir ju inte så mycket. Brukade göra så när vi inte hade det så bra ekonomisk.

Konstig för tabletter måste ju "avlösa" varandra annars har det ingen effekt. Jag menar när det ene tablettens effekt tar slut så ska den andra ta över för att bygga upp en balanserad mängd järn i kroppen annars går ju "kedjan" sönder när du slutar ta den i nån dag för att börja igen. Förstår du hur jag menar? Men BM kanske vet bättre.

Spenat är annars otrolig bra. Spenatröra brukade mamma göra till mig. Urgott. Stuvade spenat med yoghourt. Muuuuums.
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-09-22 13:26:15 följande:
    Ja precis, det är jag. Solig

Jag trodde att man kunde se mappen forumbilder när man kollade på andra medlemmars galleri.
    Snygg rygg. Kroppen är precis så som det ska vara. (Nej, jag fjäskar inte. )

Nej, jag ser bara en enda bild i bildgalleri.
  • I Blackrose I

Vilken ska jag välja? Grrr, vad svårt.

http://www.booking.com/hotel/lv/ridzene.sv.html?aid=310018;label=riga-LHa7rVEUoeGwkkE6YkRvmgS4172794990;sid=2bf914e1106e181c2c3f722fcd780d6c;checkin=2011-09-23;checkout=2011-09-25;srfid=f1c738a9027235856ccf94e3e8d44866X6

http://www.booking.com/hotel/lv/nordic-bellevue.sv.html?aid=310018;label=riga-LHa7rVEUoeGwkkE6YkRvmgS4172794990;sid=2bf914e1106e181c2c3f722fcd780d6c;checkin=2011-09-23;checkout=2011-09-25;srfid=775c6e32bba5629da815c33c608d4d7cX24

Svar på tråden Trash-tråden