stringtrosor skrev 2012-03-21 23:59:34 följande:
Jag har egentligen ingen erfarenhet alls av smiskbranschen, enda erfarenheten jag har är att jag har sett en bild på en tjej som får smisk.
Jag tror det viktigaste är att man erbjuder en fräsch och trevlig miljö där kvinnorna känner sig avslappnade och trygga.
Det ska vara certifierade redskap, kunderna ska lockas in i någon slags falsk trygghet.
Det ska alltås inte se ut såhär:
Miljön är trevlig och kunden är glad.
På den övre bilden ser man att kvinnans fryser och är orolig, medan hon på den nedre bilden är mer bekväm.
Sant fast en ruff miljö kan ha sin tjusning den med. Den första liknar ju mitt garage dit jag brukar ta mina "dejter" (ok de jag bjöd på en Roppe on the Rocks alltså). Enda inredningsdetaljen är kedjorna som hänger från taket och fotbojorna. Trygga kanske de inte känner sig men de hänger väldigt avslappnat iaf.
Skojar bara!! Jag våldtar aldrig någon mot deras vilja. Tar med våld möjligtvis (och inte mot någons vilja även om protester kan förekomma)

.
Men visst är det något sensuellt och vackert över att ta ett tag i en blus med båda händerna och rycka till så knapparna ryker. Hmm man kanske borde tillverka och sälja engångskläder. Med förgjorda försvagningar i tyget så de går lättare att riva sönder.