Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

MrsAssault skrev 2011-09-16 18:12:12 följande:
    Nu har jag gjort köttfärssås men är inte hungrig längre. Wtf.

Hahaha, vet precis hur det är! Bara att stå vid spisen gör en mätt liksom! Men du får äta för plutten istället
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-16 18:21:58 följande:
    NG och Yoyna. KyssHjärtaNalle
    Hjärta {#emotions_dlg.flower}SkålNalle  
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-16 18:46:09 följande:
    Nu ska jag tortera mig själv hela kvällen genom att utsätta mig för umgänge med häxan. *Tar ett djupt andetag*

Ha en underbar kväll guys. {#emotions_dlg.flower}Nalle

Ge henne ett argt ögonkast och peka fuck you bakom hennes rygg från mig (det mer rimliga alternativet till korsfärstningen )
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-16 18:47:50 följande:
    Jag pallar inte heller tjejer oftast, tyvärr. Jag önskar ibland att jag hade tjejkompisar sådär som normalt folk har, jag märker ju det när jag är på födelsedagsfester och bröllop och sånt att de flesta av mina kompisar har hela gäng som umgåtts tillsammans jättelänge. När jag har fest så kommer det förvisso en massa folk men ingen av dem känner varandra i princip och alla är HEEEELT olika Alla mina kompisar är "lösa" så att säga. Och de som är riktiga kompisar kan jag räkna på en hand.

Måste hålla med er i diskussionen om tjejkompisar, Har två som är barndomskompisar som jag vet att jag kan ringa till när som helst men ändå berättar jag långt ifrån allt för dem. Två som är relativt nya (5-10 år) som jag ser som väldigt nära. Ett antal som jag verkligen gillar men som jag inte har tid att träffa alls så ofta som jag skulle vilja.

Sen ett gäng här på FL som hängt med flera år och några nya som visat sig vara klippor... Hjärta

Så något samlat gäng är det verkligen inte tal om. Men så är jag inte en speciellt samlad människa heller      
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-16 18:51:32 följande:

Detsamma!
    Ta hand om dig nu som sagt. In the end everything is gonna be ok and if it's not ok it's not the end...

and if it´s still not ok it is the end and then you will be ok... Död
  • Yoyna

Tack Rose!

Jag är så sjukt blödig och lättrörd för tillfället. Nu har jag tårar i ögonen (igen) Gråter  

• Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-16 19:03:08 följande:

Haha fast jag tolkar det lite annorlunda
    Att det inte är slut, förän det är ok...för är det inte ok, är det inte slut (inte döden slut, utan...slut.)

Gillar de olika tolkningarna.   
    Så om du inte är ok så är du inte en slut? Eller är du inte en slut om du inte är ok? Obestämd

Själv ser jag döden som ett avslut, oavsett när det kommer. För min egen del spelar mitt liv mig ingen roll men jag vet att de jag lever skulle vara ledsna om jag dog så jag föredrar ju att det sker senare.   
  • Yoyna

Nu sover barnen. Jag är rastlös men har tvingat mig att sätta mig i soffan med datorn framför och så ska jag kolla på RENT. Love!

• Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-16 19:16:34 följande:
    Jag är alltid en slut med rätt person!

Hahaha ja...men jag ser inte slutet som döden! Slutet menar jag kan vara typ lidandet, eller whatever. 
    Jag förstod nog det tror jag På både delarna!
  • Yoyna
    och skrev 2011-09-16 20:00:18 följande:
    God kväll! Solig

Intressant diskussion. Jag tycker rent spontant att tjejer är döjobbiga faktiskt. Eller mest i grupp, en och en går bra och det är inte så att jag inte har vänner, det har jag. Fast jag föredrar män.

Hej Anton. Hjärta 

Hej och!

Du missade när vi ordnade tjejdate. Då hade vi ju kunnat utforska hur vi alla funkar med tjejer i grupp!   
Svar på tråden Trash-tråden