MrsAssault skrev 2011-09-16 18:47:50 följande:
Jag pallar inte heller tjejer oftast, tyvärr. Jag önskar ibland att jag hade tjejkompisar sådär som normalt folk har, jag märker ju det när jag är på födelsedagsfester och bröllop och sånt att de flesta av mina kompisar har hela gäng som umgåtts tillsammans jättelänge. När jag har fest så kommer det förvisso en massa folk men ingen av dem känner varandra i princip och alla är HEEEELT olika

Alla mina kompisar är "lösa" så att säga. Och de som är riktiga kompisar kan jag räkna på en hand.
Måste hålla med er i diskussionen om tjejkompisar, Har två som är barndomskompisar som jag vet att jag kan ringa till när som helst men ändå berättar jag långt ifrån allt för dem. Två som är relativt nya (5-10 år) som jag ser som väldigt nära. Ett antal som jag verkligen gillar men som jag inte har tid att träffa alls så ofta som jag skulle vilja.
Sen ett gäng här på FL som hängt med flera år och några nya som visat sig vara klippor...
Så något samlat gäng är det verkligen inte tal om. Men så är jag inte en speciellt samlad människa heller