Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Trash-tråden

Morsning.... Kaffe åt folket!

Snart plingar min lur för att påminna om lämning på dagis, prima sak med miljoner påminnelser dagligen

Nä mer kaffe och lite word feud innan. *skål*

Så länge det finns män, kommer min fitta fortsätta sava.
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2012-01-12 09:22:15 följande:
    God morgon!

Snuskiga otäcka människor!

HH, här är det pappersjobb å WF som gäller!
    Jag är faktiskt fullständigt ren idag, mitt år börjar om just idag, så jag är utan synd som den nyfödde Jesus en gång var!

Pilla pilla, prassel prassel.....

Ungen min kollar på sjöjungfrun, jag måste snart avbryta henne, blir mindre mysigt...humör! Går visserligen över fort.. Nä ut och blossa innan till sista kaffet.. sen stressa iväg!
  • HäckHäxan
    MrsAssault skrev 2012-01-15 12:43:53 följande:
    Jag har en bebis som ler Han har smilgropar ÖVERALLT Hjärta
    Nawwwwww sååå sött!!! Hjärta
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2012-01-22 19:02:01 följande:
    ... hej Skäms

Ååh, nu känner jag doften att pannkakor som mamma har stekt! Det är bara för mig att tassa ned till nedervåningen och äta.
    Ge mig!!! Jag vill också ha din mammas pannkakor, sen kanske jag kan få dig till efterrätt
  • HäckHäxan
    Aynrand skrev 2012-01-22 20:06:44 följande:
    hej
    har precis ätit av det goda brödet jag precis lagat...lite margarin och ost på...helt ok faktiskt!
    Margarin??? Hur kan man ens tycka om margarin, det smakar som bäst, typ skumt Obestämd

Nybakat bröd däremot, mums
  • HäckHäxan
    lille Birger skrev 2012-01-22 21:06:37 följande:
    Mamma har sagt att jag får bjuda hem 1-2 kompisar på fika eller lunch om jag vill. Jag får bjuda flickor.
    Du ser BJ, kanske kan de bli man av dig en dag... Kom till tant så skall jag lära dig lite om livet Solig
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-22 21:12:48 följande:
    Jag har tröttnat på FL på riktigt för typ första gången i mitt liv.
    Jag med..... Känns lite trist och bittert faktiskt.
    och skrev 2012-01-22 21:18:49 följande:
    Jag med.

Undrar hur länge det här har pågått, med tanke på att FL strulat så mycket.  
    Säkert ett tag, för sidan har ju varit mupp till och från nu ett bra tag tycker jag!
  • HäckHäxan

Men vem är det som anmäler gamla inlägg i tråden, tycker de ramlar in gröna mail då och då som känns tagna ur luften Obestämd

PrimitivMan skrev 2012-02-13 09:54:28 följande:
    Jag tycker definitivt att man borde få extra poäng i WF för snuskiga ord. Jag faller alltid i fällan att lägga ett snuskigt ord även om jag kan få mer poäng på något annat. Fast problemet är att en del ord bara är snuskiga i ett sammanhang. Dessutom suger WF dictionary. Vad då att DP inte är ett korrekt ord
    hahaha det tycker jag med, ibland gör jag nästan teman när jag spelar, sen är jag sjukt såld på längre ord så ja lägger ofta ett längre ord, fast ja kan lägga ett på två bokstäver och få dubbla poäng störd, absolut!
    En man med en hjärna större än hans penis = Välhängd!
  • HäckHäxan
    och skrev 2012-02-20 20:13:24 följande:
    Jag har haft en usel dag idag. Inte ett enda meddelande i inboxen.

Var köper man sprängladdningar? 
    Köpa, har du inte lite kemikalier / rengörningsmedel hemma du kan koka ihop???

Om du bara vill ryka ut någon så kan du ju göra en deg på bensin och mjöl, osar svart och fnt i vart fall!
  • HäckHäxan

Jag har permanentat håret och ser ut som en pudel rent ut sagt!

Svar på tråden Trash-tråden