Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-31 12:48:55 följande:
    Ät vitlök och rök gräs Kyss
    Ängssvingel eller Timotej, vilket ger bäst effekt ???  Eller skall man kanske blanda !!!

Jag tände på lite gammalt hö jag av en tillfällighet hade liggande. Tyckte mest det luktade skit. Eller, ja, förbannat illa i alle fall, men va faen, bara det gör nytta, så.........................!

Bra tips dock. Tror jag. Och tack.  
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-08-31 14:48:56 följande:
    Jag känner att jag vill fortsätta skryta om mina empatiska barn. De kom precis in med en pytteliten skål med popcorn åt mig (en näve ungefär), eftersom jag är sjuk och ligger och snörvlar i sängen.

Resten av påsen hade de tänkt äta själva.  Det känns lite som om de utnyttjar situationen här.
    Haha, va gulligt. Empatiska, och synnerligen begåvade ungar.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-31 13:57:59 följande:
    Cannabis sativa!
    Som du säkert vet, Maria, är Anton av gammal bondesläkt, och har således lite av varje sparat från den glamorösa delen av sitt liv. Bland annat en halv säck av en särdeles fin gräsfröblandning, och döm om min förvåning när jag precis var och kontrollerade, att Cannabis Sativa inte ingick  i blandningen. Detta skall Lantmännen få höra. Var så säker. Fan va arg jag är nu.....

Jag som kände mig lite hög av och röka mitt gamla hö. Var det bara inbillning då ???
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-08-31 18:19:01 följande:
    Jag blev faktiskt riktigt imponerad av dina gräskunskaper, Anton. Jag gillar allt som växer.
    Fan va jag älskar dig, du är helt enkelt underbar. Solig

Hoppas du blir av med din eländiga förkylning snart, på den tiden det begav sig brukade jag trycka i mig ett helrör Whisky så fort dom första symptomen visade sig, därefter minst ett helrör per dag, helst 1,5, så länge förkylningen höll i sig, och för säkerhets skull 10 dagar efter skiten gett med sig. Man vill ju inte att eländet skall ha en chans att komma tillbaka. Så att säga. Bara ett tips. För att jag tycker så jävla mycket om dig. På riktigt.

Lycka till. Och krya på dig. 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-09-01 16:20:09 följande:
    Lite bättre idag, faktiskt. Solig

Alla verkar vara sjuka nu, du är i gott sällskap. Hoppas du kryar på dig! 
    Det var såklart Antons utmärkta råd som gjorde nytta, det vet vi alla, och, du behöver inte tacka mig, jag gav dig rådet enbart för att jag tycker så mycket om dig.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-02 17:57:06 följande:
    Ja jag ogillade dig skarpt i den tråden. (En av alla 453762)
    Men låt oss begrava den yxan - jag har huvudvärk. 
    Dom flesta, Maria, som berättar för mig att dom har huvudvärk brukar jag upplysa om följande : Det kan vara fördelaktigt att ha huvudvärk allt emellanåt, då vet man att man inte har röv i båda ändar. Fast det kommer aldrig på fråga att upplysa dig, O underbara KVINNA, om en sån sak. Fattas bara. Men så säger jag till så gott som alla andra. 

Hoppas du slipper värken snart, helt ärligt, annars finns ju alltid den intelligenta värktabletten. Eller allroundmedicinen kallad Whisky. Det sista tipset bör intas i avsevärda mängder för bästa effekt.

Lycka till, o underbara Maria.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-02 18:23:32 följande:
    Haha...ja vad bra Anton.
    Jag har fått värdefull information om flytande medicin av min fina vän Aynrand så allt kommer nog att ordna sig Jag skyller på överintelligens Solig   
    Det där känner jag igen, har själv samma helvete lite då och då. I sanning ett elände.
  • Anton Chigurh

Förresten vill jag åka Stridsflygplan, en Mig-29 Fulcrum. Går bra med en Mig-31 åckså.

• Anton Chigurh
    och skrev 2011-09-13 09:44:42 följande:
    Det där är Antons område. Han gillar vapen och sånt. Jag är helt emot våld. Oskyldig

Barnen är avlämnade under protest, de ville knappt gå ut.

Hoppas du mår bättre snart. {#emotions_dlg.flower}
    Ja för i helvete, skall det skjutas är jag helt med på noterna.
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2011-09-13 17:39:38 följande:
    ja just det var har Anton tagit vägen by the way?
    Det vimlar av patetiska Moderatorer här på FL, så jag har haft lite semester.

Och jävligt körigt på jobbe.

Och mycket bokningar i höladan.
Svar på tråden Trash-tråden