Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2011-09-16 19:33:30 följande:
    What did the hurricane say to the coconut tree?

Hold on to your nuts, this is no ordinary blow job!

Den ska jag spara!
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-16 20:20:59 följande:
    Hon är ascool

Men jag har ärvt min antisociala sida från henne haha min pappa är motsatsen, han har grav adhd och ska vara polare med alla och pratar med alla och har ingen som helst impulskontroll. Jag har ärvt lite av honom också vilket kan ge ett lite schizofrent intryck
    Visst är det väl härligt med föräldrar? Jag diggar Freud och skyller allt på mina! Hahaha!

(fast nu skämtade jag verkligen bara. Jag skylle inget på mina föräldrar och lägger allt på mig själv istället vilket kanske oxå är fel.) 
  • Yoyna
    och skrev 2011-09-16 20:29:13 följande:
    F-n också.

Men det är inte försent att vara med! Vi ligger bara i planeringsgropen än! Vad vill du bidra med?
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-16 20:35:10 följande:
    i får fixa en på riktigt, det vore grymt!! Så kan vi bara låta allt spåra ur till värsta orgien i mat, nagellack, kukar och rumpor. Som tråden fast irl!

Skål{#emotions_dlg.djavulsk}OskyldigKyssSkål

Äh va fan, ni fattar vad jag menar!!!  
  • Yoyna
    och skrev 2011-09-16 20:45:28 följande:
    Japp.Skulle säkert blir väldigt trevligt. Solig

Skulle kunna bli tror jag!
  • Yoyna
    och skrev 2011-09-18 19:50:23 följande:
    Hej!

Haft en bra dag? Solig

Jaaa tack! Jättetrevliga vänner här på lunch å fika. Huset härligt städat å barnen sover. Kan det blir bättre?  Du då?
  • Yoyna
    och skrev 2011-09-18 19:55:39 följande:
    Inte så värst städat, och barnen har inte somnat. Jag har dessutom fått ägna em åt att sära på bråkande barn, lekkompisar är inte alltid av godo.

Men annars är allt bara bra.       

Äsch då! Jaja, man kan ju inte få allt?

Kanske har några trevliga planer för kvällen iaf? 
Svar på tråden Trash-tråden