Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place
    Ernst Hugo skrev 2011-09-03 18:33:43 följande:
    Halloooooo alla människor !

Några beständiga reflektioner idag?   

Ja jag har en beständig reflektion.
    Jag vill laga mat naken i höga klackar medan det sitter en fransos vid mitt köksbord med ett glas vin i handen. 
  • Nice Girl Wrong Place
    Ernst Hugo skrev 2011-09-03 18:41:51 följande:

Det är ju som alltid lätt att tycka om dig etersom du inte bara har en men många kvalitèer. En av dem är att på bästa och mest fantasirika sättet variera ett, om än givet, så av dig älskat tema Solig

Haha just denna tavla jag målade upp kan jag faktiskt inte ta äran för...
    {#emotions_dlg.flower}

Allt bra med dig Baloou?  
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-09-03 19:03:28 följande:
    Kram! Jag är helt ensam också, M är och spelar in reklamfilm halva natten. Jag skulle egentligen ha passat mina brorsdöttrar men nu ligger jag här på soffan utslagen istället och funderar på hur jag ska orka laga mat samt nojar över att bebisen ska dö.

Med Carolina Gynning?

Men aawwww sluta nojja!!! Kolla på en film? Gör grönt te med massor av citron? Sitt i fotbad? 
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-09-03 19:04:54 följande:
    Du kan få komma hit och laga mat naken i höga klackar åt en förkyld, gravid svennehora

Hahaha ja men självklart
    Vad vill du äta?

Just nu har jag gjort lax i ugnen med grädde, vitlök, spenat, citronpeppar och lite annat mumsigt, serveras med kokt potatis (brular alltid göra ris men idag blir det potatis), i ugnen bakas en cheesecake, den ska om ca 45 min toppas med jordgubbar och blåbär!

• Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-09-03 19:04:54 följande:
    Du kan få komma hit och laga mat naken i höga klackar åt en förkyld, gravid svennehora
    Och så lyssnar jag på bra musik samtidigt också.
    Min goda musiksmak ingår i "naken Maria som lagar mat i klackar"-paketet. 
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-09-03 19:13:29 följande:
    Nä det är en reklamfilm för malibu, han ska föreställa vara från karibien nånstans

Jag dricker inte grönt te det är för mkt koffein, men jag kanske tar en kopp örtte jag skulle köpa apelsiner förut men orkade inte bära dem i korgen ens så jag gav upp den idén Förvånad
    Men grönt te innehåller inget koffein!
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-09-03 19:26:05 följande:
    hej alla
    hemma, duktig och lagar mat åt mina underbara döttrar..kyckling i ugnen (vitlök timjam och citron) med klyftpotatis (eller egentligen inte, det kallas för Pommes Dauphine) samt rumstemperade tomater i sallad med vinaigrette,  cheese cake toppad med blåbärssylt i efterrrätt

Mia, jag har redan lagat mat med du skulle gärna få äta den naken i höga klackar...det funkar mkt bra det med...
    Hungrig.......

Underbart.

Både den första och den andra delen.  
Svar på tråden Trash-tråden