Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

och skrev 2011-09-27 21:45:43 följande:
    Tack för dagens bästa skratt.

Och jag förstår att du känner dig generad. Tycker väldigt synd om dig (även om jag fortfarande skrattar). {#emotions_dlg.flower} 
    Dumma dig. SkämsTungan ute
    Förstår du att jag brukar prata otrolig artig med den här killen i normala fall? Aldrig haft några diskussioner med honom där jag vågat larva mig och nu råkade jag skicka iväg smset fel? Det här kommer jag få äta upp. Det är jag säkert på. Dom ska ha avskedparty åt mig nu i helgen (Det är överraskningsfst men chefen kunde inte hålla sig så han skvallrade ). Kristian lär berätta till alla så fort han får isig en större mängd alkohol. Jaja...som sagt tyr att jag ska sluta där snart.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-27 21:58:06 följande:
    Om jag var han hade jag bjudit dig på Piña Colada, och sagt att den var hemgjord.

Fast jag är inte han, och jag tycker jättesynd om dig. 
    Längtar inte direkt till lördag. Aja, det var mitt fel så jag får ta det.

Nåja, hur är det med dig?
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-09-27 21:59:47 följande:
    Usch, hoppas inte killen du flirtade med tog illa upp och känner sig sexuellt trakaserad.
    Killen jag flörtade med skrattade i flera timmar  när jag berättade vad jag hade gjort och har gått mig på nerverna hela dan men uppstoppade killen som nu hade en stor smile över hela ansiktet lär väl runka till smset ikväll innan läggdags.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-09-27 22:08:30 följande:
    Det är jättebra. Fast jag får nog inboxa dig istället tror jag. Solig
    Do that. Nalle
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-28 09:10:18 följande:
    Bara måste! Solig
    Grattis Skål
  • I Blackrose I

Yoyna hoppas lillen kryar på sig snart. Jag skulle ge vad som helst att min lille fick vattkoppar nu när han är liten. Mycket smidigare när dom är små. {#emotions_dlg.flower}

• I Blackrose I

Tittar bara in och säger hej. {#emotions_dlg.flower}

• I Blackrose I

Imorgon är min sista officiella arbetsdag. Rynkar på näsan

• I Blackrose I
    och skrev 2011-09-29 20:51:13 följande:
    Förstår att det känns konstigt. Nalle

Kommer bli jättebra med flytten. 
    Känns jävligt konstig. Har jobbat på en och samma ställe i mer än 5år nu så det känns förjävligt att behöva sliuta. Har så otrolig många underbara minnen. Suck....
  • I Blackrose I
    straight arrow skrev 2011-09-29 20:54:15 följande:
    Kram på dig Rose, det blir bra det här ska du se!
    Tack. Kyss Hoppas allt väl med dig. {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Trash-tråden