Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Nej, jag ska inte förpesta tråden. Ha en underbar kväll guys. Hoppar in i duschen.

{#emotions_dlg.flower}Nalle

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-29 21:11:51 följande:
    Sluta

Du förpestar inte tråden! Alla sidospår är ju välkomna. Tänker på dig och du vet var jag finns om du vill ha någon att bolla tankar med...

Kram!  
    Tack älskling men jag tror du har nog med egna "huvudvärk". Jag ska åka bort några dagar nästa vecka ensam och bara vara själv. Ska faktiskt åka ner till den förbannade hålan och göra upp med mitt förflutna....Måste få ett slut på det.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-29 21:22:10 följande:
    Ta hand om dig gumman, förstår att det känns jobbigt! Kram å puss!!!
    Tack för kramen. Nalle
    MrsAssault skrev 2011-09-29 21:24:18 följande:
    Och imorgon är min sista semesterdag fattar inte hur jag tänkte, kanske had varit bättr eatt ta sem i samband med mammaledigheten haha
    Men sjukskriv dig sista månaden. Det ska väl inte vara så svårt att få sukskrivning om man har ett tugnt jobb och lider av foglossning.
  • I Blackrose I

Gomorron förresten Solig

• I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-30 09:34:20 följande:
    God morgon Rose! Tänker på dig på din sista jobbdag! Är alla snalla mot dig? Puss
    Morning

Ja. Har inte träffat alla än men dom jag har träffat hittils har varit supergulliga.

Hur är det med dig? Är det bättre med din dotter?
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-30 10:06:26 följande:
    Inte alls

Vad skönt att komma bort lite! Hoppas att allt löser sig...

Nu är jag lite kåt och ska åka tidigt från jobbet för att döva kåtheten med vin (ehm...?) och cykelslangar.   
    Nalle

Ja, jag måste avsluta det hela innan vi åker. Känner att det är dags nu. Det löser sig till slut. Det gör allt.

Det är du väl jämt. Ring Aynrand så blir det bättre.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-30 10:22:54 följande:
    Du får dra in S i hissen å säga hej då...

Det är bra med oss tack, min dotter har vant sig vid gipset 

Nu i helgen blir det en hastigt påkommen resa, har en äldre släkting som tyvärr blivit sämre så vi ska åka och hälsa på henne.       
    Inga kommentarer. Drömmer (Ska bli intressant imorgon)

Lås henne måla på gipset. Det gjorde jag när jag vara liten och bröt armen. Hade urkul. Låt hennes kompisar eller ni själva måla eller klistra roliga bilder på gipset så känns det bättre att gå runt och bära på det.

Tråkigt men det gör ni rätt i annars kommer man aldrig förlåta sig själv när dom väl går bort och man inte hann träffa dom innan.
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-09-30 13:15:11 följande:
    Jag kommer försöka jobba in i det sista av ekonomiska skäl..
    Tänk på dig själv också Maria. Foglossningarna kommer inte bli bättre med tiden utan dom blir bara värre och värre men du vet bäst hur du vill göra. {#emotions_dlg.flower}
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-09-30 13:35:34 följande:
    Can´twait to hear! Oskyldig
    Gipset är liksom skrovligt så det går inget vidare att måla på det. Men om hon vill så får hon förstås! Tack för tipset!
    Mm, jag vet. Man ska absolut ta farväl om man har möjlighet.      
    Ska absolut berätta så fort jag får tid allt som kommer hända imorgon kväll menjag lovar att ta en ordentlig "adjö" av både S och chefen. Drömmer

Jag älskade att hålla på med gipset. Jag fick en sandpapper av pappa och slipade den så den blev slät och fin sen började jag måla den.

Ja, det ska man absolut göra det. Jag har några i min familj som jag gärna ha velat träffa innan dom gick bort.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-30 14:06:46 följande:
    Ja visst är det så, one way or another...

Hahaha, nej, det blir inte bättre om jag ringer.
    Ja, jag fick en underbar brev och en presentkort när jag skulle hem. Har gråtit en hel del men jag ska skärpa mig. Jag ska tänka på det som var bra under alla dessa åren. Alla underbara minnen jag har från arbetet. Den här dagen ska jag inte "svartmåla" genom att deppa och imorgon ska jag va på min allra bästa humör.

Ring mig då så kan jag ta hand om dig om du känner för det.
Svar på tråden Trash-tråden