Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

">

Aynrand om du vill få upp det du har ätit. Hans låtar är jättefina och är populära danslåtar men hans utseende är förfärligt.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-30 18:37:20 följande:
    Mmm jag förstår! Det gör jag verkligen.
    Det kommer bli bra tror jag  
    Ja, jag kommer stanna där tills det känns okej att lämna det bakom mig för gott.
  • I Blackrose I
    Ernst Hugo skrev 2011-09-30 18:37:27 följande:
    Hallo Rosen.
    Tackar som frågar livet leker men det är singularis nu och jag tror jag har fallit rejält den här gången *L* 
    Oho, där ser man. Rolig att höra. Hoppas det håller isig och att ni kommer överens i många år framöver. Önskar dig all gott. Kyss
  • I Blackrose I
    Ernst Hugo skrev 2011-09-30 18:45:02 följande:
    Tack {#emotions_dlg.flower} jag är som tonåring på nytt och just tänker jag bara njuta av det som händer.

Förstod att du haft sorg i familjen - beklagar det. 
    Do that. Det ska man göra. att vara nykär är en underbar känsla som man ska njuta av.

Tror du blandar ihop mig med Yoyna som har en släkting sm mår dålig.

Nalle
  • I Blackrose I
    Ernst Hugo skrev 2011-09-30 18:53:02 följande:
    Ooouups Skäms då är det helt enkelt din flytt som är din huvudfokus?
    Ja, den finns där i bakhuvudet men just nu ska jag få upp röven och beställa pizza har jag tänkt och vända dagen till något positiv. Pizza, vodka, backgammon och en filt är det enda man behöver enligt mig.
  • I Blackrose I

Ha en underbar fredagskväll guys. Ska upp och fixa till mig innan B kommer hem.

{#emotions_dlg.flower}NalleSkål

• I Blackrose I
    Ernst Hugo skrev 2011-09-30 19:00:35 följande:
    Förstår att det surrar konstant med en så stor förändring nära inpå. 

Har själv lite resfeber då jag skall åka till Shanghai i tjänsten på måndag Glad 
    Jag intalar mig själv att det kommer gå bra. Det gör det väl på ett eller annat sätt.

Åh, Shanghai?! Ha en underbar resa. Skål
  • I Blackrose I

Gomorron Drömmer

TystDemon

• I Blackrose I

Mrs. A Skaffade du en sån där stödbälte till magen?
    Se till att vila upp dig ordentlig när du kommer hem. Ta en lång bad och koppla av.

Nalle

• I Blackrose I
    och skrev 2011-10-02 12:00:40 följande:
    God morgon, Rose! Solig

Hade du trevligt igår? 
    Hej Och Solig

Ja, det har jag haft. TystDemon Är så trött att jag är som en vandrande Zombie. Kom hem runt 4 imorse och sovit i några timmar.  Nu slocknade jag dock när maken åkte iväg till kyrkan men jag ska nog gå och lägga mig igen.

Hur är det med dig? Tillfredställd?  
Svar på tråden Trash-tråden