Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

Hahaha, inläggsmaraton för min del!

Märks det att barnen somnat eller?  

• Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-19 20:29:00 följande:
    Aha så det går att lindra iaf, det är ju bra! Jag tänkte försöka jobba till 1a december, är beräknad 15e kanske är överambitiöst men jag ska försöka iaf

Klart att det går, om inte barnet kommer för tidigt förstås!

Förr (och nu menar jag inte förra seklet ) var det betydligt vanligare att man jobbade fram till att man födde.    
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-19 20:29:59 följande:
    Jag kommer nog somna snart, har varit på stan hela dagen idag och är helt slut

Köpt nått kul?
  • Yoyna
    lille Birger skrev 2011-09-19 20:57:52 följande:
    Det är ju relativt få kvinnor med stringburkini på badhuset har jag märkt.

Du kan ha rätt i den iakttagelsen... Lägga in en motion inför nästa val?
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-19 21:20:02 följande:
    Nä har inte köpt nånting, har inga pengar haha men jag promenerade med min kompis och hennes bebis som var för rastlös för att vara på fik
    Vi har just sålt en massa bebisgrejer till en granne! Dumt, du kunde ju fått köpa dom istället! Nalle 
  • Yoyna

NG, klarat av en dag till på nya jobbet förstår jag! Bra kämpat!

Rose... Tycker så synd om dig med din huvudvärk!!! Vill kunna hjälpa dig!    

• Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-20 19:57:18 följande:
    Gokväll darling.

Jadu, finns inget som kan hjälpa mig. Tyvärr. Fick dock tips om botox och ska om jag kan få remiss till det vilket inte kommer gå men jag ska prova och se.

Tack. Hjärta

Man ska aldrig säga aldrig, har du tur och träffar en bra läkare som förstår att du prövat det mesta så kanske du kan få en remiss och att den även accepteras. Hoppas! Hjärta 

Antar att du träffat de flesta bra läkare men det finns en som iaf förut satt i Vällingby nånstans, han var känd för att vara extremt bra på just migrän. 
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-20 19:59:07 följande:
    Ni är SÅ söta!!!!!!!!!!!!!!!!!

GravidHjärtaBaby{#emotions_dlg.flower}

Vi SKA starta ett kvinnokollektiv! Herregud va bra vi skulle ha det!
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-20 20:08:17 följande:
    Jag har träffat en hel del genom åren men eftersom jag har gett upp allt vad medicin och läkare heter så har jag inte sökt hjälp för min migrän hos "vanliga" läkare under långt tid och att då komma tillbaka och begära Botox det första jag gör kommer inte vara lyckad.
    Nej, det är ju svårt det där när man till slut känner att det inte finns någon hjälp att få. Hur som helst, du vet att jag önskar att du hittar ett sätt som hjälper just dig! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Trash-tråden