Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

och skrev 2011-10-09 16:58:33 följande:
    Hej Rose Hjärta

Vilken härlig röd färg! 
    Hej darling.

Ja färgen är helt underbar. Det är ISADORA nummer. 92 Icy Blackberry. Brukar måla två gånger för att få fram den intensiva vinröda färgen.
    Hur är det med dig?
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-09 17:01:52 följande:
    Hej Rose, och, Arrow!
    Fina naglar Rose och va roligt att du hade en givande resa!!!       
    Hej sötis. {#emotions_dlg.flower}
    Danke. Dom hade blivit superlånga och utväxten var riktigt ful så jag har klippt och filat bort utväxten. Faktiskt nöjd. Man ser inte att det är nagelförlängning.
    Fick faktiskt sms från killen för en stund sen där han undrade hur det är med mig. Tänk att mankan förändras så mycket. Det går inte att jämföra honom med hur han var när vi gick iskolan.

Allt väl med dig?
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-09 17:16:06 följande:
    Åh, det är en usel helg. Jag är fortfarande sjuk och sover mest.
    Välkommen i klubben. Skål(Varm te med honung)

Jag fryser och mår riktig skit men jag vägrar sova mer. Det bästa med att ligga under täcke är att man kan hitta på saker och ting utan att någon lägger märke till det.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-09 17:19:47 följande:
    Glad för din skull, glömde jag säga. Solig

Han skäms nog som en hund och jobbar friskt på att du ska förlåta och få en mer positiv bild av honom. Han är säkert en bättre människa idag med, inte så jag menar. Det är inte så lätt att stå emot grupptryck ol som barn, inte alla vuxna som klarar det heller för den delen.
    Tack

Jo, det är sant men just den här killen var den som brukade trigga igång andra. Jo, han skämdes rejält när vi sågs. Det är inte alla som letar upp 20år gamla klasskamrater. Jag är lite udda då jag alltid måste träffa personen jag har något emot personligt för att kunna reda ut saker och ting så för mig var det inget konstig men man kunde se på honom att han blev ställd och jo,han har bett om ursäkt otaliga gånger sen vi sågs.
  • I Blackrose I

Såg ni Baader Meinhof filmen? Är det bara jag som tycker det var en sån glorifiering över RAF-gruppen? Tyckte för övigt att filmen var grymt bra och blev lite smått kär i MORITZ BLEIBTREU. Inga kommentarer. Tungan ute

• I Blackrose I

Bara jag som blir alldeles till mig när jag ser den här bilden?
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-10-09 18:39:47 följande:
    Näää! Jag skulle lätt vända mig om! Tungan ute
    Jag såg hela filmen enbart för att få se honom.
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-10-09 19:34:27 följande:
    det är helt ok Rose
    take ur time...jag har levt utan den recept i hela mitt liv så jag kan vänta i några timmar till...
    hmmm
    var det bristande empati?...några dagar ...skall det vara!
    ta hand om dig!
    läs mina inlägg så hittar du både recept på kycklingen och riset.

Tack.
    Aynrand skrev 2011-10-09 19:36:08 följande:
    Hmm han påminner mig om en studiekamrat i Frankrike på unversitetet, en kompis till mig som kom från Argentina..fast min kompis hade ingen "robin hood" frissa....(ta från de rika och ge till de fattiga)
    Hehe, har till min fasa fått reda på att han är arab.  
    Tycker ändå han är grym sexig och jag är helt såld på hans "badboy" look och hans mun.

• I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-09 19:42:04 följande:
    Ja nu ska jag inte komma och dissa er dåliga smak i män, men hans hår är jättefult. Hans näsa är ofin och hans skäggstubb ser...skabbig ut.

Host host.

Han är så långt ifrån min perfekta killsmak så det finns inte.
    Ja, hans hår är under all kritik, hans näsa är stor (arabnäsa) men hans mun är grym. Hans skäggstubb passar honom perfekt och i filmen Baader Meinhof var han lysande.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-09 19:49:48 följande:
    Jag kan gilla stora näsor, rent generellt gillar jag näsor, näsor är viktiga för mig Men jag gillar inte..bulliga "feta" näsor.
    Usch vad ytlig jag låter haha!
    Jag är inte så ytlig alls egentligen. En man med en vinnande personlighet och karaktär är allt jag behöver, men nu när vi sysslar med objektifiering....  
    Jag har ingenting emot stora näsor om det passar "bäraren" och det gör det här tycker jag.
    Jag förstår inte vad som har hänt med mig. Ha kommit på mig själv att jag börjar tycka att vissa killar med mörka ögon kan vara sexiga och attraktiva. Skumt. Känner inte igen mig själv alls.

Vad tycker du om Adrian Pasdar? Han har iochför sig inte mörkbruna ögon men ändå. Vad tycks?

Svar på tråden Trash-tråden