Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

MrsAssault skrev 2011-08-25 23:09:28 följande:
    Jaha goddag goe herrn *niger*
    ?? haha??
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-25 23:20:10 följande:

Tack för en skön förmiddag... 
    och eftermiddag ...faktiskt
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-08-26 08:17:18 följande:
    Jag är Döööööööööööd. Död  Usch så trött jag är. Blääääääää.
    Godmorgon alla

Jaha Rose är din trötthet ett mått på hur bra din natt varit?
  • Aynrand

kommer ni inte att sakna dem de där SD:are?

de är bränslet till mkt passionerade samtal idag....ja jag vet vi får prata sex ännu mer när de är borta...de där idioterna tar mkt uppmärksamhet och energi som annars skulle kunna gå till sex...
    Kul!

• Aynrand
    Yoyna skrev 2011-08-26 09:49:56 följande:
    Aynrand, vi måste ju prata sex även om SD existerar annars bli det för trist!
    det gör vi redan mkt och det lär bli ännu mer när de är borta....vi kommer att bli helt förstörda...vad underbart!!!!!!!
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-08-26 11:20:49 följande:
    Jag kan erkänna att jag var mycket mer rädd för SD innan valet är vad jag är idag. Det verkar helt omöjligt att dom ska kunna ställa till med så mycket skada ändå så enligt mig får dom gapa och skrika så mycket dom vill så länge det inte går över till våld. Det enda som skrämmer mig personligen är deras assimileringspolitikoch den verkar vara helt omöjligt att genomföra. Jag skulle hellre ta livet av mig än att låta mig assimileras till en annan kultur/religion.
    Precis
    Kolla på detta:

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-26 17:42:36 följande:
    Gud vad jag har spenderat pengar nu.
    Allt jag behöver nu är riktigt bra, svettigt, skönt, sadistiskt sex. 
    are my services needed?
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-08-26 18:02:07 följande:
    Men seriös vad tror du? Det är så kul att så många röstat Maryam (Gillar inte det namnet alls). Maria låter mycket finare men kom igen vad tror du?
    jag tror på ett gammalt namn lika gammal som judendomen om inte ännu äldre...maryam, hannah sara magdalena
    jag tror på en av dessa 4...
  • Aynrand
    Ernst Hugo skrev 2011-08-26 18:10:23 följande:
    {#emotions_dlg.flower}Vill inte vara elak men det har inte ungått någon Solig
    i am så predictible
Svar på tråden Trash-tråden