Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Åh nu blir jag lite generad och vill avdramatisera det hela haha!
    Min dotter och torkade aprikoser gör mig också lycklig varje dag

Puss på er!

BJ - nallen är söt våt, precis som jag.
    Han påminner lite om min katt där...söt!

• Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2013-06-04 21:37:32 följande:
    Parfymer och fungerade bilradio gör mig lycklig för tillfället
    Ja parfymer är en ständig lyckokälla!
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place

Oh ja Yoyna (parfymer).

Kvinnokollektiv? Ja, men jag är rädd för att jag är den första som kommer överge det och bilda något slags perverst kollektiv med någon dekadent fransos och en massa rekvisita.
    Eller något.

Finns det en motsvarighet till "Bro's before hoes"?
    Chicks before dicks?
    ...och var står vi här...?

• Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2013-06-04 22:41:05 följande:
    Jag skulle inte tillåta det, så det saknar betydelse.
    Och du är...? Kyss
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place

Du Birger!

Vad säger du om denna krönika?

http://www.dn.se/kultur-noje/kulturdebatt/kare-svenskere/

Skrattade högt åt;

"Jag tror att vi i Danmark är på väg dit. Bejakandet av skillnaden och en konstruktiv dialog om den. Jag tror det är därför vi fick en kvinnlig statsminister före er. Vi gjorde ingen grej av det, det bara hände. I Sverige där­emot, där tonläget är aggressivt, där ni inte håller er för goda för att använda positiv diskriminering och där ni jagar män ut­ifrån deras sexualitet, ja, där står ni fortfarande kvar med en halvskallig karl."

• Nice Girl Wrong Place
    Trust me skrev 2013-06-05 10:03:01 följande:
    Jag tyckte han hade delvis rätt. Just i det att det inte är ett nollsummespel har han helt rätt i.
    Håller med dig. Devis rätt har han absolut.
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2013-06-05 10:58:17 följande:
    Faktiskt ganska bra på att stirra argt på folk i alla fall?

Räcker säkert.  
    Haha...
    Så jag skulle stå kluven mellan en arg blick och en stor baguette? 
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2013-06-05 11:13:11 följande:
    Det ligger en del sanning i det han skriver fast också den danska nationalsporten att sparka på svenskar när de får möjlighet. Jag tycker dessutom att Danmark har gått från att vara ett väldigt frisinnat (på många områden) land till att bli inskränkt och provinsiellt. Tyvärr.
    Ja, Aynrand påpekade att krönikan är väldigt retorisk, vilket ju är sant. Han slår både lågt och högt, men någonstans tycker jag att det finns en poäng att hämta.

Har för lite koll på Danmark i övrigt för att hålla med, men inskränkt och provinsiellt låter ju ocoolt. 
  • Nice Girl Wrong Place

TM det behövs inget sådant.
    Män är så överrepresenterade vad gäller våld, våldtäkt, misshandel och mord, vem behöver komma dragandes med gamla krig.

Svar på tråden Trash-tråden