Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

...Det jobbiga är att jag inte kommer att orka skriva eller debattera i den.

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2013-06-13 13:38:27 följande:
    Tack, Maria....Hjärta

Jag kan rekommendera Den glömde soldaten, av Guy Sajer, den är läsvärd, om en 17-årig kille som slogs för tyskarna på östfronten. Mycket intressant.

www.arminius.se/sajer-guy-the-forgotten-soldi...
    Åh jag orkar inte med krigs- eller soldatböcker... Jag har läst två sådana böcker, en bok om konflikten i Biafra "En halv gul sol", helt fenomenal och en vars namn jag glömt, men den handlade om en barnsoldat i Sierre Leone eller något tror jag.
    Men det är inte den typ av bok jag är insnöad på nu. Vill läsa poetiska böcker.

Men tack Anton {#emotions_dlg.flower}, du får en blomma ändå! 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place

Min dotter är 11 om några veckor, så det är tjejer mellan typ 10-12 som invaderar mitt hem.

De är uttråkade nu men jag tror att jag är sjuk (känns så) så jag bryr mig dessvärre inte.
    Det är nyttigt att ha tråkigt

• Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2013-06-13 15:47:56 följande:
    Du var rätt ung när du fick barn? Var det inte jobbigt att ha barn när många andra i den åldern festade runt etc? Fast å andra sidan har du ju igen det senare.

Jag tycker din dotter har en slö simulant till mamma. Upp och roa dem nu!
    Jag jag var rätt ung, däremot var jag nog väldigt klar med festande och annat haha...
    Sedan har festande och sådant aldrig varit min grej, jag gjorde annat.

Visst är jag slö? Men de får klara sig själva. 
Svar på tråden Trash-tråden