Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

ulfsas skrev 2013-06-25 07:50:22 följande:
    I de lugnaste vattnen vet di ju Birger...
    Jag tror inte på det där.
    Jag tror det är kontrasten som lurar ögat och sinnet bara.
    The element of surprise liksom.
    Och en manlig önskedröm Drömmer
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Trust me skrev 2013-06-25 09:14:56 följande:
    Drömmen om en kvinna som både kan vara söt och "vanlig" men också en slampa i sängen? Låter som en ganska sund önskan.
    Haha nej...det var inte vad jag menade, den önskan du beskriver är såklart hur sund som helst.

Denna önskan tar allt steget längre. Drömmen och fantasin om en kvinna som på ytan är oskulden personifierad  och en slampa i sängen, slampigare än kvinnan som kanske öppet bejakar sin sexualitet.

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-06-25 09:41:34 följande:
    Jag är morgonkåt ..NG min snuskiga Slampa, jag vill ha dig naken och välanvänd. Kyss

Jag vill ha dig...underbara människa!

Kyss
  • Nice Girl Wrong Place

Ja kanske det PM.
    Jag tänker mer på "i de lugnaste vatten..." Osv.
    Men jag tar det nog bara så personligt eftersom mina vatten aldrig varit eller är lugna och jag inte vill bli brädad av en den fina flickan haha...

Jag föredrar att ödmjukas upp. Påminnas om min ödmjukhet, framför allt annat.
    Tas ner på jorden och upp bland molnen...

Men det har med en väldigt personlig historia att göra. Och nej jag fiskar inte efter att få berätta den haha...bara tänker kring vad vi diskuterar och konstaterar ett och annat

• Nice Girl Wrong Place

Du har alldeles rätt Ermenegildo.
    Eller så är man "blyg", fast man bara är ointresserad.
    Eller så är man dryg.

Många män kan inte ta ett nej.

• Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2013-06-25 22:05:52 följande:
    Jag tror att utseendet spelar väldigt stor roll för hur man väljer att tolka en annan människa i det här sammanhanget. Vackra kvinnor blir dryga, och lite mindre vackra kvinnor kallas nog lättare blyga.
    Haha ja det tror jag med.
    "Hon är för fin i kanten" eller något i stil med att "hon tror hon är för bra...". 
Svar på tråden Trash-tråden