Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-04 09:51:16 följande:
    Hahaha för att du är snuskig Rose
    Det smittar av sig när jag har dig och Aynrand som sällskap. Tungan ute

Puss.

(Jag är egentligen skiträdd. Ska iväg till apoteket snart och köpa en gravtest. Har inte sovit en sekund inatt. )
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-11-04 09:53:53 följande:
    Det är ett typiskt exempel på hur konservativa muslimer är, och hur förödande det skulle kunna bli för svensk potatissalladskultur om massinvandringen fortsätter. Demon

Nej, nu hittar jag på igen. 

God morgon alla! Solig 
    Jamen eller hur, specielt muslimska ryssar är så förbaskad jobbiga så det finns inte.
    Jag tror annars inte att svensk potatissakkadskultur hotas på något sätt. Jag gillar svensk poattissallad med rostbiff. Jättegtt med bagette.

Morning. {#emotions_dlg.flower}
  • I Blackrose I

Nu går jag. Önska mig lycka till...

• I Blackrose I

Jag har köpt testet men jag vågar inte göra det. Har ringt runt till alla för att någon ska lugna ner mig men nej. B bad mig vänta tills han kommer hem så kan vi göra det tillsammans när barnen lagt sig. Alltså jag tror inte jag är gravid men man vet ju aldrig och så som jag betet mig senaste dagarna så är det något som inte står rätt till.

• I Blackrose I
    och skrev 2011-11-04 16:19:38 följande:
    Jag håller tummarna för att du får det svar du vill ha. NalleHjärta
    Jag är inte gravid. *Puh* Min längsta dag hittils och väntan på svaret var hemsk men nej, jag är inte gravid. Jag måste fan tänka på det där med preventivmedel.....
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-11-04 17:11:47 följande:
    Så bra, jag har väntat hela dagen på att få höra hur det gick.
    Men vad gulligt. Tro mig jag har varit helt omöjlig hela dan men så kom B hem tidigare idag bara för att jag skulle få göra testet och det känns verkligen skönt. Jag hade dött om jag var gravid...
    lille Birger skrev 2011-11-04 17:13:04 följande:
    Grattis(?) Tyst
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-04 17:24:41 följande:
    Skönt.Hjärta
    {#emotions_dlg.flower}Nalle
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-11-04 17:49:59 följande:
    Nej det hade du inte. Du hade blivit tjock och besvärlig.

Snällt att han kom hem tidigare, du har en förnuftig man. 
    Jaaaaa, vet du vad B brukade kalla mig under bägge graviditeterna? Lucifer. Efter Cindrellas katt. Jag blir hemsk, omöjlig, grinig och allmän pest och pina när jag är gravid. B kallade mig för Lucifer och K för Mumie.

Ja, det är han. Jag förtjänar honom inte alltid...
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-06 09:49:26 följande:

Nu ska jag kamma till mig och åka till Värmland Solig

Till stårtå? Tungan ute

Gomorron Solig
  • I Blackrose I

Goddag {#emotions_dlg.flower}

Hur har ni det? Jag har packat, städat rent, fått iväg kartongerna till hamnen och skickat iväg det sista, varit på lekland med barnen, varit hemma hos mamma och besökt en privat kyrkogård och tagit farväl.

• I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-11-06 18:47:23 följande:
    Va duktig du är Rose!! Hur mår du nu? Hoppas bättre? Hjärta Börjar du vänja dig vid dina nya vanor?  
    Tack.

Jodå, jag överlever. Det värsta är rökningen men jag har kommit överens med mig själv att ta en enda cigg på kvällen innan läggdags och det verkar gå bra. Maten är också jobbig men jag har hittat maträtter som jag börjat äta och tycker om. Det går framåt.

Hur är det med dig? Allt väl med dig? Mår du bättre?
Svar på tråden Trash-tråden