Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Yoyna skrev 2011-11-10 21:25:28 följande:
    Skööönt!
    Jadå, det är mer stabilt iaf. tack! Puss 
    Jag har laddat med backgammon, kortspel och faktiskt sprit. Ska ta det lugnt men det var länge sen jag tog en drink och jag är så förbannad sugen. Hon vill dra med mig på gayklubb på lördan. Få se vart vi hamnar.

Ha en underbar helg tjejen och ni andra med. Hörs på söndag. Hjärta

Och, hoppas katterna mår bättre. Ge dom varsin puss och dig själv med. Hjärta

Mrs, hoppas allt bra med dig och lillprinsen (Feminister släng er iväggen eller ivägen för all del {#emotions_dlg.djavulsk}). Hjärta

NG, puss på dig Hjärta

Killarna, ta hand om er ni med.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I

Hej på er.

Nu är jag hemma igen. Solig

• I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-13 20:28:31 följande:
    Hej Rose, hur har du haft det?
    Jag svarade på dtt sms typ...en dag för sent but I did it  
    Hej sötis Solig

Jag citerar från en annan tråd så slipper jag skriva om allting. Ska snart hoppa in i duschen. Hela kroppen känns som spagetti.

Checkade in med en kusin i fredags och gick på några behandlingar (Ansiksbehandling och helkroppsmassage i fredags) och på kvällen gick vi på bio  (Footloose). Rekommenderar filmen. Den var bra. Igår gick vi några timmar på stan, åt lunch på Bamboo (stans bästa thairestaurang) och på kvällen gick vi först till en bar Studio 54 men det var så snobbiga och förstoppade människor så vi drog vidare till Kvarnen. Rekommenderar den verkligen. En lite udda med alla möjliga människor du kan tänka dig men jag gillar sånt ställe. Lite så där "farliga" killar blandat med ordentliga killar. Vad som hände kan vi hoppa över.  Det stället kommer va min favoritställe framöver. {#emotions_dlg.djavulsk}Drömmer

Förlåt att jag inte svarat dig men jag brukar stänga av telefonen när jag har egentid. Jag vill vara ifred och skulle det hända något hemma så får B klara sig själv. Han är en vuxen man och skulle han inte klara av det så får han ringa sina föräldrar eller mina. Vad gjorde folk förr i tiden när inte mobiltelefon fanns? 
    Jag satte på telefonen för nån timme sen och tänkte svara men glömde bort det. Sorry. SkämsNalle

Har förstått att du varit lite upptagen på sistone.  
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-11-13 20:54:52 följande:
    Masserar de rumpan i helkroppsmassagen? Obestämd
    Jepp, gå till thaimassage så får du framsidan "masserad" också om du frågar så där snällt och doskret.
  • I Blackrose I

*diskret

• I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-11-13 20:59:38 följande:
    Det behövs inte, de flesta av musklerna som är på kroppens baksida är ju mer massiva än de på framsidan.

Vad mycket pengar du spenderar, iRose.
    Som du vill. För framsidanmassagen kan jag rekómmendera en thaiställe  nära Hornstull om du ångrar dig. Tungan ute

Nejdå, va inte så farligt. Pengar är till för att spenderas. Vad annars?
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-11-13 22:04:31 följande:
    Själv får jag nöja mig med att läsa en bok, ta en cykeltur eller spela counter-strike om jag vill hitta på något skoj. Glad
    Varför? Tar du en kompis med dig så delar ni ju på hotellkostnaden och allt det andra blir ju inte så dyrt. Jag är expert på sånt om du vill ha tips och råd nångång.
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-11-13 23:21:48 följande:
    Oj, det var ju inga dåliga rumpor!  Hon i andra videon, med gröna byxor, har ju verkligen extremt stor rumpa i förhållande till midjan.
    Mmm, kvinnor från arabländer brukar vara kända för sina rumpor tillsammans med afrikanska kvinnor.
Svar på tråden Trash-tråden