Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

lille Birger skrev 2011-11-13 23:24:12 följande:
    Ok, menar du att det kan vara stor prisskillnad mellan likvärdiga hotell och resor?
    Ooooja, hotellpriserna här i Stockholm är ju allt mellan 500kr från den billigaste (hotellet som jag bokade i helgen var nybyggd och otrolig fräch) som finns per natt/rum till flera tusen kronor per natt.
    Resor kan man köpa för 100kr tur och retur med ryanair till t.ex. London eller betala flera tusen kronor med SAS. Så absolut lönar det sig att gå igenom alla innan man bokar nåt.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-11-13 23:27:29 följande:
    Hur visste du föresten att jag tycker om stora rumpor?
    Årets skämt?!
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-11-14 08:27:12 följande:
    Hej alla!
    haha vilka fina länkar!
    den arabiska kvinnan förtjänar verkligen att bli mer känd....vilken erotisk och sensualism som är bortom snäva skönhetsidaler....jag är
    Nu har jag sett så många klipp igårkväll att jag inte vet vilken av dom du menar men absolut vissa av dom dansar otrolig sexig men jag gillar inte "stora" tjejer. Kanske borde skriva att jag inte tycker det är sexigt. Hoppas ingen tar illa upp. Skäms
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-11-14 08:40:09 följande:
    Vad ingår i massage på framsidan?
    nyfiken...
    eeeh, öhhhh, hmmm, ja du vet. "Massage" du vet. Drömmer
  • I Blackrose I

Gomorron på er Solig

Jag har blivit rejäl straffad.....

• I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-11-14 10:14:03 följande:
    nej jag vet inte...framsidan av lår, mage, bröst....menar du att mus och penis ingår....?
    Drömmer
    Jag har inte gjort nåt så jag vet inte hur dom förhåller sig till mus men vet en som har varit där några gånger och är mycket nöjd. Ja, penis ingår. Drömmer
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-14 12:14:40 följande:
    Fast gud vad trashy...

Äh, allt är individuelt. Det är en tjänst man köper. Ser ingen skillnad mellan att köpa sex och dra hem någon från krogen. Same shit liksom.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-11-14 12:11:25 följande:
    God förmiddag! Eller lunch för de som föredrar sådant!
    Hej snygging Kyss

hur är det med dig?
  • I Blackrose I

................................

Svar på tråden Trash-tråden