Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

Yoyna skrev 2012-01-10 22:00:19 följande:
    Klart jag håller med dig om allt Agri!

Frysa är jättetrist å obehagligt varma filtar?

Mrs, jag kan komma å bära runt lite på prinsen nån gång. Det är jag bra på, har burit mina barn halva dygnet tills de var två år typ...
    Haha idag kunde jag lägga ner honom men ville inte för det var så mysigt att ha honom i famnen ALDRIG BLIR MAN NÖJD!
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-10 22:08:27 följande:
    Vid närmre eftertanke skulle jag vilja ha BJ och Anton i TV-programmet. Om BJ vågar.
    Fina kontraster.

BJ och Antons valvaka.   
    Åhhhhhhhh det vore så sjukt bra! Första gången jag kollar en valvaka isåfall!!
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-10 22:09:06 följande:
    Ahahaha...gud vad okåt jag blev nu!
    Det är väl skönt att du får vila lite då! förutom det är jag iofs värsta milfen, helt sjukt. När jag var på efterkontrollen på BB sa doktorn "det syns ju inte att du födde barn för fem dagar sen direkt" haha jag var asfräsch och slank och pigg den här graviditeten var extremt snäll mot mig
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-10 22:14:15 följande:
    Underbart ju
    Du var väl i ganska bra form innan du blev gravid, eller hur? Jag tror det hjälper mycket.
    Mig gick det också bra för, men alla sa bara "det är för att du är så uuuuung"... (det var ju ett tag sedan...). Så jag är impad av dig!!!  
    Ja jag var i toppform, har ju bild i galleriet på min kropp när jag var gravid men inte visste om det haha jag har iofs lite bristningar under naveln precis men inte alls farligt och de kommer försvinna.

Jag är ju inte purung direkt, trodde jag skulle rasa ihop totalt haha eller åtminstone bli fet. Jag är liksom inte naturligt smal utan mer kurvig normalt sett. Då brukar man bli fet av graviditet..
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-10 22:24:12 följande:
    Det där skulle kunna vara skrivet av vilken kvinna som helst nästan hahaha...
    Min man brukar iofs inte ligga och göra smaskljud i sängen när han vill ha tutte hahahaha
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-10 22:31:45 följande:
    Nu tycker jag du är lite humorlös och med det dödade mitt skämt
    Nähä, jag gjorde det bättre det vore asroligt om det smaskade från sängen och så låg det en vuxen karl där och ville ha tutte
  • MrsAssault

Jag har varit avstängd i ett dygn för att jag skrev att jag tycker det är okej för vuxna människor att röka gräs

Svar på tråden Trash-tråden