Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-18 18:32:48 följande:
    Nä alltså jag vet inte

Jag verkar inte ens ha utvecklat en manssmmak. Det är något fel på mig.
    Jag har skitsvårt att se en man på bild och säga WOW! Jag är väldigt icke visuell på det viset. Jag tänder aldrig på ett utseende. Jag tänder på hans röst, hur han rör sig, hans blick...sådant som inte kan fångas på bild.   
    Jag tror det är därför de snyggaste männen på jorden, är de jag känner IRL. 
    Jag är skitkonstig.

Jag lägger märke till hans ögonbryn, nagelform, händerna ska vara avlånga och stora, stora fötter, ögonfärg, hårfärg, röst, sättet han sitter (det är så fruktansvärt med killar som sitter med bena i famnen som kvinnor eller har ena benet på den andra). Ja, för att nämna några saker. Oskyldig
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-11-18 18:40:49 följande:
    Birger, dina bilder suger idag. Skrikandes
    Jag är benägen att hålla med.

Mina då? *Blink blink*
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-11-18 18:42:42 följande:
    tror jag skall lägga upp bilder på kvinnliga kroppsbyggare snart
    Kräks
  • I Blackrose I

• I Blackrose I
    och skrev 2011-11-18 18:44:52 följande:
    Dina bilder är alltid jättefina, Rose.

Förutom han du la upp som var lite för spinkig. 
    Ja, han tyckte jag var smal också men i brist på annat så.....
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-11-18 18:46:57 följande:
    Den här tråden behöver censureras.
    Njut   #7572
  • I Blackrose I

Aynrand skrev 2011-11-18 18:48:00 följande:
    bra haha
  • I Blackrose I

Nej puss på er alla. Kommer kanske in senare men nu ska jag välkomna maken hem.

Är så fruktansvärd törstig efter en stor bamsekram.

HjärtaNalleKyss

• I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-11-18 19:41:27 följande:
    WTF?
    Hehe, fastnade i en religiontråd igårkväll och glömde bort att skriva här inne. Inte ladda upp såna äckliga typer mer. Okej? Skrikandes

Kram.
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-11-19 10:04:24 följande:
    Hon är väl ingen äcklig typ i alla fall?

Jag tror det är mer okej för tjejerna att vara lite mulligare av sig, än det är för killarna. Solig
    Nej, hon var faktiskt helt okej.
    Med äcklig menade jag hon som Aynrand laddade upp igår. Hon med äckliga ögonen och den förbannad avtändande kroppen.
Svar på tråden Trash-tråden