Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

oOOo oOOo skrev 2011-11-19 20:33:48 följande:
    Tyvärr ser det ut att räcka med en hand Rynkar på näsan
    Är det i normaltillstånd så räcker det nog med en hand.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-19 20:36:22 följande:
    Jag har lärt mig att små händer kan betyda enorm kuk.
    Strider mot naturlagen. Små händer är lika med liten kuk.
  • I Blackrose I

Yeeeeah vi åker 10dagar tidigare.

Hoppas allt väl med er.

• I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-11-20 17:00:59 följande:
    Tänk att hon får plats med sin stora rumpa på den där smala badkarskanten.
    Du får ursäkta men dom fleta kvinnorna du lägger upp är inte ett dugg attraktiva (enligt mig).
  • I Blackrose I

• I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-11-20 17:11:21 följande:
    Hej Rose! Då börjar det närma sig alltså?
    Hej sötis Kyss

Jepp, vi hade ju köpt biljetter till den 18:e men det har hänt en jäkla massa saker senaste tiden och eftersom vi är klara med allt så finns det ingen anledning att vänta. Har suttit i tel hela dan idag och till slut fick vi plats den 8:e. Längtar...
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-11-20 17:12:19 följande:
    De feta eller de flesta? Obestämd
    Den enda tjejen jag tyckte var någorlunda okej var tjejen du la in igår(?) där hon står med ryggen mot kameran svart/vit bild med trosor och BH.
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-11-20 17:27:20 följande:
    Hmm ja, hon såg lite mer anständig ut än de andra.
    Nej nej inte hon. Det var en svart och vit bild och bakifrån.
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-11-20 17:59:32 följande:
    den 8:de december?
    Jepp. den 8:e december så det är inte långt kvar.

Allt bra med dig?
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-11-20 17:53:34 följande:
    Va skönt för er! Hur tar killarna det? Eller minsta kanske inte fattar, men stora?
    Lillen förstår inget men Nik är jätteledsen. Vill helst inte prata om det men han mår inte bra inför flytten.
Svar på tråden Trash-tråden