• Mamma till 3 M

    begagnade "tvillingkläder"?

    Finns de någon särskild sida eller så för begagnade "tvillingkläder"? (alltså två likadana). Tycker det är så svårt att hitta två likadana när man kollar begagnat.. o såhär i början när dom är så små och växer så de knakar så kan de bli dyrt att köpa allting nytt som dom knappt hinner använda.

  • Svar på tråden begagnade "tvillingkläder"?
  • mamsen03

    om du är med på Facebook så finns där en sida som heter secondhand för tvillingar.

  • Mamma till 3 M
    Hannajo skrev 2011-08-29 11:26:29 följande:
    Annars kan du ju redan från början låta dem vara två skilda personer och inte "tvillingarna"...
    eller så gör jag som JAG vill istället för som du tycker?  har du inget svar på frågan som tråden är skapad för så förstår jag inte varför du känner så starkt begär av att yttra dig:/
  • Mamma till 3 M
    mamsen03 skrev 2011-08-29 11:28:16 följande:
    om du är med på Facebook så finns där en sida som heter secondhand för tvillingar.
    tack, ska genast kollas upp :)
  • Mamma till 3 M
    mamsen03 skrev 2011-08-29 11:28:16 följande:
    om du är med på Facebook så finns där en sida som heter secondhand för tvillingar.
    kom inte upp något när jag sökte på det :/
  • mamsen03

    Second hand för tvillingar (ny)    var in på sidan nu och skrev av den precis som de stod.. hoppas du hittar nu Skrattande

  • Mamma till 3 M
    mamsen03 skrev 2011-08-29 11:57:46 följande:
    Second hand för tvillingar (ny)    var in på sidan nu och skrev av den precis som de stod.. hoppas du hittar nu Skrattande
    tack :d nu hittade jag den
  • mamsen03

    Väntar 2 små bus, är i v 31+3 nu längtar efter att de ska komma ut ...  börjar bli tungt :)  I vilken vecka föddes dina??

Svar på tråden begagnade "tvillingkläder"?