• Forumvärd

    Nominera din sommarhjälte och vinn en bukett för 1000:-


    http://www.interflora.se/

    Visst har vi alla någon i vårt liv som betyder något speciellt och som alltid finns där och ställer upp för oss?
    En person vi skulle vilja överraska med något roligt men det blir aldrig av.

    Nu har ni chansen!
    Nominera er egen sommarhjälte och få förmånen att skicka en blomsterbukett värd 1000:- via Interflora!

    Vem är er sommarhjälte och förtjänar en fin bukett?

    Nominera er speciella person här i tråden! SoligSå här gör du:
    Skriv en kort motivering här i tråden  varför just den här personen förtjänar en fin bukett.
    Du får nominera flera men det är bara en som kan vinna.

    Tävlingen pågår t.om den 9/9 och vinnaren utses av en jury.

    Lycka till! {#emotions_dlg.flower}
  • Svar på tråden Nominera din sommarhjälte och vinn en bukett för 1000:-
  • Frejan

    Personen jag vill nomenera är en person som lyfter upp både mig och min sambo!
    jag är nu gravid och när man är gravid har man många tankar och även mycket saknad
    en stor saknad av min mamma som jag förlorade när jag var 17 år
    men denna guld klimp om kom in i vårat liv för 6 år sen år mig att må bra
    inte känna samma saknad! visst kommer alltid sakna min mamma det är ju trots allt min mamma

    men mitt barn kommer får en mormor och jag har en jag kan gå till med alla mina tankar och funderingar
    jag har en mamma det är bara det att det inte är min mamma 
    och man kan inte få allt!!

    detta är min sommar hjälte som fått mig att inse att saker kan finns där trots det inte gör det!

     

  • Stigsdotter

    Jag vill nominera en person som trots att hon själv  och hotas av utförsäkring, bollas runt av arbetsgivare, försäkringskassa,läkare,och allt annat elände som kommer med en långvarig sjukskrivning ALLTID har tid för mig, mina tankar och mitt liv. Hon är min vän från barndomen och värd allt allt vackert och fint i världen!

  • Damdam

    Min kära sambo som får stå ut med mig i vått och torrt. Är gravid och han fick sköta allt i början och nu har jag det värsta humöret ni kan tänka er. Är nästan rädd att han inte orkar stanna kvar för att jag skäller på saker som inte bör skällas på. Han är underbar med vår tvååriga dotter, leker och lär henne saker. Han har sånt stort tålamod och är pedagogisk. Han jobbar, han tar hand om vår bil när den går sönder, han renoverar vår lägenhet, han lagar mat. Ändå är han glad och positiv.

    Han gör mig glad och får mig att känna mig speciell varje dag. Att jag är bra och värd att leva. Han är min skatt, min sommarhjälte. Han förtjänar att hedras. 


  • Neblina

    Jag vill faktiskt nominera min mamma för att hon alltid finns där och har räddat mitt liv två gånger
    Första gången var då jag levde med min sambo som sedan höll mig fången mot min vilja under hot och våld, där min mamma tog ett stort banklån ( och är pensionär så dessa pengar har varit svårt att betala av ), reste ( utomlands ) för att hämta mig, tog med polis etc för att sedan fixa mig en lägenhet och det allra nödvändigaste i början.
    För att sedan då jag födde barn fick en svår komplikation som tog fart inom en minut, tappa 2 liter blod på en minut och hon fatta det innan jag själv gjorde det, så tillkalla hjälp och sänkte ned huvudstödet på sängen. hade hon inte varit så snabb hade jag inte setat här idag.
    Hon tog även hand om mig och mitt barn den första månaden tills jag återhämtat mig från förlusten av allt blod.
    Hon har ställt upp så himla mycket genom åren så hon om någon förkänar en stor bukett med blommor!


    Jag bloggar om skönhetsvård :) my-luxurysoap.blogspot.com/
  • Ungmamma93

    Jag vill nominera min sambo som jag suktade efter i 4½ år innan det till slut blev vi 2..Jag vill tacka honom för att han orkar med mig i alla väder..Han har ett verkligen ett hjärta av guld!..visst har även han dåliga dagar, men vilken människa har inte det?-Även då är han så positiv och sprider sin glädje och kärlek omkring sig!
    Han är den som gett mitt liv en större mening.
    Jag är honom evigt tacksam för den finaste gåvan man någonsin kunnat få ,Våran son som nu är 4 månader-så vacker så fantastisk och så underbar!

    Han är den som fixar bilen om den är sönder,han är den som lagar mat om jag har fullt upp, han är den som tar tvätten om jag tar hand om sonen.. Han är det mest fantastiska killen!

    Den här mannen är mannen i mitt liv,han som bekräftar mig på olika sätt varje dag, som stöttar mig vad det än gäller, Vi klarar allting- så länge vi är tillsammans!

    Han förtjänar verkligen den största buketten blommor för att han är så jävla otrolig på alla vis!

    Så otrolig att ingenting inom räckhåll är tillräckligt av vad han förtjänar!

  • SABL

    Jag vill nominera min älskade sambo, Petter. Inte för att han gjort något speciellt eller galet fantastiskt utan för att han är han. För att han argumenterar med mig, diskuterar, för att han kramar mig, stöttar mig, för att han inte håller med mig jämt, för att han tappar tålamodet, för att han behåller det när jag tappar mitt och även tappar det tillsammans med mig.  För att han är han helt enkelt, inte perfekt men perfekt för mig och i mina ögon den bästa sambon som finns.

  • änglen

    jag vill nominera mina barn som är ljuset i mitt liv & vinner vi inte blommor så har jag ju redan en bukett solstrålar.

  • 071020

    Jag vill nominera min bästa vän! Vi har känt varandra relativt kort tid men vi har blivit sså nära vänner på kort tid. Hon är en såda människa som man kan ringa till mitt i natten, om man behöver. Hon ställer alltid upp och lysnnar när jag behöver det.

    Hon är en varm, generös & glad person, en sån vän som jag alltid önskat mig men aldrig trodde jag skulle få.

    Nu ligger hon på sjukhus efter att ha opererat bort en cancertumör. Prognosen är god, men cancr är lurigt och hon har haft oturen att drabbas av en sällsynt form (drabbar en på miljonen). Trots detta kämpar hon på för sin och sin dotters skull.

    Hon skulle bli så glad för en bukett blommor, för hon är en sådan människa att hon aldrig förväntar sig något och blir jag för vad som helst. För henne är det verkligen tanken som räknas och därför skulle jag vilja ge henne en positiv & hoppfull tanke i form av en fin bukett!{#emotions_dlg.flower}


    Strumpan 24/10 -07 Liten 10/5 -10
  • MrsTM

    Jag vill nominera mina föräldrar! De tar emot mig och min man med öppna armar när vi än vill komma, men på sommaren känns det extra tacksamt. En hel vecka i deras underbara hus (permanentboende) vid havet, det är som att åka på hälsohem. Ord kan inte beskriva hur mycket jag uppskattar mina älskade föräldrar.

  • BeccaS

    Jag vill nominera min pojkväns mamma(eller fostermamma om man nu ska vara så exakt)/ min svärmor.
    Min pojkvän gick bort för snart 2 månader sedan och hon är en fantastiskt människa som har ställt upp så oerhört mycket för honom sedan den dagen han fick bli ett med hennes familj.
    Hon har gett honom kärlek, bekräftelse och allt som han aldrig fick uppleva under de 16 svåra år han hade levt innan han fick komma till henne.

    Den kvinnan har varit ett sånt stort stöd för honom och många andra, även för mig nu under den tunga tiden. Att hon skulle få denna bukett skulle betyda så mycket för både mig och henne, just att man får möjligheten att ge henne något  som symboliserar min tacksamhet över att hon finns och allt hon har gjort.


    Mamma till William 070702 och Vincent 080902
Svar på tråden Nominera din sommarhjälte och vinn en bukett för 1000:-