• Svennis

Wordfeud

Svennis - Backhyttan

Fast jag har precis registrerat mig och har inte förstått hur man gör än

• Svennis

Vad jag än gör så står det att draget inte fungerar (fast på engelska)

• Svennis

En fråga: om man trycker på "resign" avslutas spelet på en gång eller måste man "okej:a" först?

Har själv aldrig gjort det men ibland verkar det som om folk hoppar av av misstag? Jag startar med ett ord och sen avslutar de spelet? Ibland mitt i spelet, även om vi är jämna. Eller är jag så tråkig?

• Svennis
    Kajee skrev 2011-10-26 19:58:46 följande:
    Ja man måste ok:a först. Jag "resignade" en gång när jag och kompisen startat en random av misstag, vilket ingen av oss ville ha.

Ja det är läskigt trist med folk som bara avslutar. Tycker man att det känns ojämt kan man ju åtminstone skicka ett mess och säga det. Ett jämt spel är kul, men jag tycker framförallt att det är roligt att lägga så bra som möjligt för "min egen skull" på något vis.  
    Men visst en rankning som TJEJJJEN föreslår kanske inte vore så dumt.  

Ni är väl förresten beredda på att vi byter ordlista när som helst?
    Från DSSO till SAOL.
    Hurra säger jag (och hoppas på att de dumma extra s:en försvinner)!

wordfeud.com/blog/2011/10/25/new-swedish-dict.../
    Hmm, trist! Hade varit bättre om man kunde göra det av misstag

Ser fram emot nya ordlistan!
  • Svennis
    Kajee skrev 2011-10-22 18:02:50 följande:
    Jag ska säga dig att det är väldigt svårt att undvika att lägga på tripplar. Dels för att det är en instinkt att göra det och dels för att det ibland inte går att undvika när han lägger som han gör.
    han la rulad och då frågade jag om han visste vad det var och det gjorde han förstås inte. Så jag tror att han tar hjälp av storasyster eller någon fuskapp. Men det är ok i hans fall tycker jag.
    Haha, ja jag förstår att det är frestande att lägga på tripplar. Själv lägger jag hursomhelst och ger ofta bort chanser till höga poäng

Förlorar ofta men spelar glatt ändå
  • Svennis

Haha! Låter som en bra omgång helt klart

Svarar på ovanstående inlägg, kan inte citera från mobilen.

Svar på tråden Wordfeud