• DariaM

    *Veckans bästa* - v. 35 Omröstning

    Detta är omröstningstråden för *veckans bästa* - v. 35

    Veckans bästa är en tråd  där man vecka för vecka kan lägga in en bild som man är så där lite extra nöjd med. Det är inte några givna teman utan man lägger upp en bild som man tycker blev bra motivmässigt, känslomässigt eller fototekniskt (eller kanske på alla sätt). 

    Denna omröstningsdel pågår till och med 2011-09-07 därefter har vi "Veckans bästa" framröstad. 

    Vill du delta med ett bidrag  i veckans omgång (vecka 36) kika in här.
    Se tidigare vinnare här. 

    Vecka 35: 

    1. Jojo75 
    2. N a t a l i e 
    3.  LillaMy
    4.  Skrotnisse
     

    5.  tahira


    6. DariaM 


    7. Nilenna


    8.  Boothwalker


    9.  Normans


    10.  Choko

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden *Veckans bästa* - v. 35 Omröstning
  • Boothwalker

    people likes shoes =)


    ♪♫♪ Ajm bjutifull in maj vej, kås gad mejks nou mistejk, ajm on di rajt träck bejbi, aj am bårn dis vej! ϗ
  • Loriyana

    Jag röstade på Normans. Men var rätt sugen på Boothwalkers också! Och bebisen var ju en uberfin bil...och...äh de är alla bra =)

  • Boothwalker
    Loriyana skrev 2011-09-05 07:10:38 följande:
    Jag röstade på Normans. Men var rätt sugen på Boothwalkers också! Och bebisen var ju en uberfin bil...och...äh de är alla bra =)
    Kul att du gillade min =) (Även om rösten hamnade nån annanstans =)
    ♪♫♪ Ajm bjutifull in maj vej, kås gad mejks nou mistejk, ajm on di rajt träck bejbi, aj am bårn dis vej! ϗ
  • Jahajaj

    Åh, så fina bilder! Röstade på nummer 9, men det fanns flera som var värd en röst! :)

  • Normans
    Loriyana skrev 2011-09-05 07:10:38 följande:
    Jag röstade på Normans. Men var rätt sugen på Boothwalkers också! Och bebisen var ju en uberfin bil...och...äh de är alla bra =)
    tack snälla Solig
    Jahajaj skrev 2011-09-06 02:14:29 följande:
    Åh, så fina bilder! Röstade på nummer 9, men det fanns flera som var värd en röst! :)
    tack snälla Solig
Svar på tråden *Veckans bästa* - v. 35 Omröstning