Inlägg från: Anonym (jodåsåatt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jodåsåatt)

Jag är kär i min spinninginstruktör!

Jag är kär...

....i min spinninginstruktör!

Jag har familj, hon har familj... Jag lever i ett bra förhållande och älskar min man (han tillåter mig att träffa andra av samma kön) Hur hon har det i sitt förhållande vet jag inte...

Hon är så grymt vacker! Jobbigt, vågar snart inte gå dit mer... rädd att hon märker hur jag kolla på henne!
    Jag behöver min träning och gillar hennes pass så att byta gym bara för detta känns så där...

Hjälp mig sammla ihop mig!..  Jag vill dit för att träna, jag vill dit för att se/träffa henne men tror ni att hon märker något?

• Svar på tråden Jag är kär i min spinninginstruktör!
  • Anonym (jodåsåatt)

Visst brukar man titta... men kanske inte titta som att spana in någon... eller? Du kanske brukar det med alla...?

Vildblomman skrev 2011-09-06 17:02:43 följande:
    Man brukar väl titta på sin instruktör när man tränar?
    Ja vist är det konstigt att människor i allmänhet ofta faller för personer som står i auktoritet....
    Philipsson skrev 2011-09-06 17:49:13 följande:
    Hur komemr det sig att så många kvinnor förälskar sig i personer som utövar makt på dem?
  • Anonym (jodåsåatt)
    Platypus skrev 2011-09-07 09:37:06 följande:
    Vet inte om jag kan påstå att jag varit kär i en instruktör, men visst får vissa instruktörer tankarna att vandra mot trevligare nejder

Hade en spinninginstruktör som jag definitivt inte hade tackat nej till, hon var både söt, sexig och trevlig på en gång. 
    Mmm tankarna vandrar visst iväg! Blir ju helt varm i kroppen bara av att tänka på henne :)
  • Anonym (jodåsåatt)

Hahaha hmm...

Jo de kan man ju undra...

Inte precis som att cykla på en vanlig träningscykel ju! Man cyklar i grupp på ett pass, klart att någon borde leda gruppen ( förslagsvis instruktören som det så fint heter)  Annars skulle man ju lika gärna kunnat cykla själv, ute, på en riktig racecykel, som jag för den delen också gör men man taggar varandra att prestera mer i grupp... :D

• Anonym (jodåsåatt)

Rolig diskution det blev...  Alla som inte vill träna i grupp får mer än gärna låta bli!! ;) Alla tränar väl som dom vill?

Över till min fråga... Tror ni att hon märker något?

• Anonym (jodåsåatt)

Spännande vändning tråden tog! Kul att höra att det finns fler som förälskar sig i mer eller mindre passande personer! Jag önskar att jag haft modet att tala om för henne hur jag känner... Men samtidigt, vill jag att hon ska veta?! Kanske bäst att bara låta det vara som det är! Absolut hade jag kunnat gå hela vägen med denna kvinna! Jag är ju tänd på henne... Men åh om man bara kunde läsa tankar!!! Hehe

• Anonym (jodåsåatt)
    Ridmi skrev 2011-11-15 23:53:10 följande:
    Spännande att höra hur du spinner på din spinninginstruktör. Själv spinner jag igång på dig och ditt spinningpass
    Oj... Skäms haha
  • Anonym (jodåsåatt)
    Anonym (liknande) skrev 2011-11-16 07:49:38 följande:
    Spännande läsning, lite bitterljuv känsla får man..
    .
    Jag har skrivit tidigare i tråden, jag tror jag är lite småförälskad i min hundinstruktör. Har fram tills nyligen varit säker på att jag bara kunde bli kär i män, men coolt att vara förälskad i en kvinna

Helt klart gillar hon mig, iaf som människa (kompis?) för hon bjöd hem mig på fika/middag. Vi har mycket gemensamt , mycket att prata om, och vi kramades (vänskapligt?) när vi skiljdes
    Hur sjutton ska en fegis som jag ta reda på om hon bara är mot mig som mot alla sina andra tjejkompisar, eller om hon faktiskt är intresserad av mig som jag är av henne?!
    Dessutom, hur sjutton vet JAG att jag inte bara känner en stark vänskap för henne, har ju aldrig varit i samma sits förut och varit intim med en kvinna.Tänk om jag känner som jag gör bara för att jag ser upp till henne och beundrar henne. Jag skulle vilja krypa nära henne under en filt i soffan, dela en flaska vin kyssas och smekas och se vart det leder.

Är närmare fyrtio år men känner mig just nu mer som en äkta fjortis....
    Gammal tråd... Men försöker iaf... Hur har det gått för dig? Hamnat under en filt i soffan med henne ännu?
Svar på tråden Jag är kär i min spinninginstruktör!