• FITU
    Äldre 8 sep 22:21
    945 visningar
    10 svar
    10
    945

Ge ett barn namnet Bingo - och 10000 kronor!

Bingo är inte bara ett roligt och socialt spel - det är även ett coolt och snyggt namn som passar både killar och tjejer. Tyvärr finns det bara 8 personer i Sverige med namnet Bingo - och inte en enda av dessa är en kvinna!

Vi på Bingorama känner att vi vill slå ett slag för namnet Bingo även om det med tanke på Hr Rimér tyvärr blivit aningen skamfilat som namn.

Vi vill få fler barn att namnges till Bingo och för att höja chansen att detta händer lovar vi att den första kille och tjej som får namnet Bingo får 10 000 kronor insatt på ett konto som de får den dag de fyller 18 år.

Hjälp oss öka intresset för namnet Bingo - sprid vår länk till dina vänner på Facebook och Twitter, blogga om vårt namnförslag eller mejla dina vänner och berätta - speciellt till vänner som har fått eller snart får barn :D

Vilken kille och tjej blir först att få namnet Bingo - och 10 000 kronor??

• Svar på tråden Ge ett barn namnet Bingo - och 10000 kronor!
  • Äldre 8 sep 22:27

Haha, jag är mitt uppe i namnpanik för vår dotter! Räknas det från skatteverkets registrering eller att jag ropar högst här i tråden??

Once you try menskopp you´ll never go back!
  • Chazz Michae­l Michae­ls
    Äldre 8 sep 22:28

Så ungarna ska alltså gå omkring och vara någon sorts reklampelare? Okej.

• AnnaKo­tte
    Äldre 8 sep 22:29

Vad är 10 000:- värt om 18 år? Antagligen inte tillräckligt mycket för att locka mitt intresse.

• Äldre 8 sep 22:29
    Chazz Michael Michaels skrev 2011-09-08 22:28:21 följande:
    Så ungarna ska alltså gå omkring och vara någon sorts reklampelare? Okej.
    Äh, det är väl inte mer fel än att Big Brother-Kitty tatuerade in BB-loggan på sitt ben...! Drömmer
  • Äldre 8 sep 22:30

Neej!! Att jag inte läste här innan... Vår dotter fick namnet Yatzy och sönerna Dart och Poker.

Emil 25/1-03, Jonathan 26/9-05 och Isabelle 2/2-09.
  • Chazz Michae­l Michae­ls
    Äldre 8 sep 22:30
    Alvi skrev 2011-09-08 22:29:11 följande:
    Äh, det är väl inte mer fel än att Big Brother-Kitty tatuerade in BB-loggan på sitt ben...! Drömmer
    Hon valde det åtminstone själv.
  • Äldre 8 sep 22:32
    norgesessan skrev 2011-09-08 22:30:43 följande:
    Neej!! Att jag inte läste här innan... Vår dotter fick namnet Yatzy och sönerna Dart och Poker.
    Ibland har man otur!

*seglar förbi på en tärningsformad räkmacka med skatteverkets papper i handen*

• FITU
    Äldre 8 sep 22:39

@Sisu - skatteverkets registrering gäller

@Chazz -  inte nödvändigtvis ;)  Jag tycker faktiskt att Bingo är ett riktigt coolt namn - trots Rimérs solkning av det

@AnnaKotte - drygt 28000 hos Akelius med 6% (dock inte garanterat..)
    Jag ska försöka få fler att bidra så summan blir högre, men 10000 är det som gäller just nu 

@norgesessan - Liten miss - men du har nog så coola namn ändå!! 

• Äldre 8 sep 22:41

Euw. Bingo. Usch.

• echk
    Äldre 9 sep 02:19

Bingo? Aldrig.

Svar på tråden Ge ett barn namnet Bingo - och 10000 kronor!
Logga in
Bli medlem