Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
82an
Har också huvudbry ang färgval. Har beställt en sand bas, men ska (nog) ringa på mån och ändra till en grå bas i stället. Tror att det vinner i längden.
82an
Har också huvudbry ang färgval. Har beställt en sand bas, men ska (nog) ringa på mån och ändra till en grå bas i stället. Tror att det vinner i längden.
Det är ett gissel det här med alla snygga färger!
Stargirl
Jo, men det blir mer man vill ha, ju! ;-D Ska ringa och ändra beställningen imorgon till grå bas och svart fleece (jag är en fegis!). Sen kan man ju köpa till nån rolig färg sen.
Söt bild förresten!
Konstigt att det går trögt med försäljningen. Det ingår ju så många tillbehör. Jag tycker froggen är ursnygg! Synd att det inte finns några till salu här där jag bor.
Snyggt norrlandsförälder! Nu har jag inte ångerst längre för mitt färgval!
Pixiebelle
Ja, det verkar så... Det är bara jag som går mot trenden Har just beställt en sand/sand, men ska ringa och ändra till svart/grå. Eller så är det jag som är hopplöst omodern
Det är verkligen ett PROBLEM detta med skötväska Har nog bestämt mig för att vänta...Har en herrväska från french connection som jag normalt har till jobbet som nog är bra modell...Helt rätt färger har den också - grå och sand
Nu har även det där dumma testet med barnavagnar (där buggaboon gick sönder) nått min lokaltidning. Alla som vet att vi betällt vagn har ringt och tjatat om att: "ska ni verkligen..." Helt otroligt!
men det var ju inte dumt!!