Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
Regret:
Den färgkombinationen är supersnygg. Finns en sån på blocket nu, väldigt bra och tydlig bild.
www.blocket.se/vi/7289637.htm
Regret:
Den färgkombinationen är supersnygg. Finns en sån på blocket nu, väldigt bra och tydlig bild.
www.blocket.se/vi/7289637.htm
milimina:
Hoppas du får köpa den då
Skulle nog inte heller fråga varför dom säljer den, av respekt om något har hänt.
Men tjejer! Ni som redan har problem med att välja färger, tänk vilka enorma i-landsproblem det skulle utvecklas till
Fast en sand/olivgrön hade varit värsta nice. Eller en helfärgad chokladbrun. Och som jag sagt innan, hoppas typ Burberry eller Gucci går in och gästdesignar en Buggis. Ohlala i sånna fall!
Hmm, ÄNNU en ny cameleon till salu på blocket nu. Lite konstigt..
www.blocket.se/vi/7235132.htm
Halin:
Jag skulle nog slå till, 7000 för en nästan ny Cam är ju ett klipp.
Johpet
Men coolt, jag är med från Blekinge. Har aldrig sett en BB här, det närmaste är en BB åkpåse på en vanlig fjuttig paraply vagn *s* Och nån enstaka UJ, men sen är resten pansarvagnar.
82:an
Du är helt klart min nya idol
82:an
Jag röstar på rosa
Så kan du gå runt och glänsa med supervagnen på Östersjöfestivalen i Karlshamn. Brukar ni va där då?
Säger som Johpet; Östersjö festivalen är ett måste!
Idag är det 155 dagar dit, om nån undrar alltså *nörd*
Åhh, vill ha sommar nu!!
Mamma2001
Här finns massa fina, inklusive OiOi och löjligt billiga Skip hop
store.nordstrom.com/category/cat_medium.asp~2379293~2382242&startNum=0&styleNum=34&viewAll=0&boutique=&p=1
Granarna:
De kändisarna med BB som jag minns på rak arm är:
Liv Tyler: Svart Frog och grå/svart Cam
Ben Afflek: Grå/röd Cam
Gwyneth Paltrow: Svart Frog
Undrar om jag inte sett nån bild på Heidi Klum med en BB också? Tror bestämt det iaf. Vet att dom har en Stokke så då lär dom väl ha en BB också. hihi
Men guuuud, glömde ju bort en
Charlotte Perelli: Grå/blå Cam (har för mig det iaf)
Har säkert glömt nån mer..
Håller med om att rött är toksnyggt. Frogen är ju helt kalrt snyggast i rött, och svart då förstås.
Men undrar hur Camen ser ut i helrött IRL? På bilder ser den ju jätte fin ut men skiljer sig inte de röda färgerna i nyansen?
Det ser syns ju knappt på denna bilden iaf..
www.johnlewis.com/Shopping/PhotoGallery.aspx&ID=4615
Gick visst inte att direktlänka till den röda så ni får klicka er fram
Isamamma:
Grattis! Jätte fint namn er lilla dotter har fått!
Värsta billiga Frogen på Blocket nu. *tipsar*