• emlet

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

Tummy: Bor du i närheten av Medborgarplatsen. För jag handlade god sushi vid nedgången till T-banan vid Göta Källare ett litet stället som inte hade några sittplatser.
    Väldigt god sushi och han som ägde det gjorde så fina blommor och annat av gurkan.
    min fråga finns den kvar?

• emlet

MariaH: Tack då skall jag åka förbi någon dag

Snysop: Har precis fått min bror att flytta upp från Göteborg Du är välkommen du också. Vilken söt tjej ni har...

• emlet

Vi valde också att köpa från en affär då vi fick sådan bra service där(Haven).
    De har verkligen hjälpt till när de varit något...vi fick tex inte med bältena till sittdelen men de fixade det på 2 dagar

• emlet

Har också läst i fatt lite då vi igår hade ett sådant slött bredband så man höll på att få gråa hår innan sidorna kom upp grrr...
    Som någon skrev det är tur att vagnen är så mysig att Hugo sover gott i den för vi har en som håller på att renovera sin lgh och har snart hållt på i över ett halvår och nu i söndags så började han att borra MYCKET så det har fått bli promenader varje dag för att Hugo skall kunna sova...lite OT men blir så trött på grannar ibland, vill ha hus

• emlet

82:an: Man undrar ju om folk inte har annat för sig än att leta fel oss andra..

• emlet

snysop: vart var det du hade handlat dina reflexer..har glömt bort det.

• emlet

snart tre: Tack gick förbi en babyproffsen affär idag men då var huvudet fullt av annat...

• emlet

Vill också han en skötväska till...ibland så känns bugaboo ryggsäcken så stor...kanske skulle beställa en shanghai-väska också de är så fina men vilken skall man ha till en blå frog...

• emlet

snysop: det har du rätt gillade alla färger på dem...den du tog var väldigt fin...
    skall kolla ordentligt och sedan beställa.

• emlet

Här jag inne på antingen Teal eller Tryffel eller classic....blää gillar alla hjälp!!!

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III