Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III
VILL vara nr 1000
VILL vara nr 1000
*asg* det var visst 10 kvar till 1000 jaja
Snart tre: Ja man blir ju såååå trött....varför fortsätta att hålla på. Det är ju inte så att BB är den dyraste vagnen. Min kompis köpte en Emmaljunga med åkpåse och skötväska och landade på samma summa som jag.
Snart tre: Ja faktiskt. Kollektiv mobbning mot Bugaboo ägare. Tänk om ngn förjade mobba MODI ägare. Då skulle man få skit kan jag lova hahahhahahaaa....
Tummy: Vi har köpt den som heter DUO. Köpte den pga påtryckningar från mina väninnor som skulle beställa väska från www.babybee.se så jag hakae på och beställde en. Det var den modellen de hade och jag tycker dne är snygg o verkar praktisk.
ICT: Jo men var ska man gå ut med info, det kan vara svårt eftersom Bonnier kontrollerar stora delar av tidningar. Det finns ju brev som kunder har fårr och jag har mailat till Bugaboo och svaret finns på sidan 88 i denna tråd.
Nej jah tror inte att de "bästa" butikerna i Sverige skulle ta in en produkt som är riskabel för barnet.
82:an: Det är säkert ett misstag.
Det jag inet skulle välja är RÖD bas + GRÖN fleece. Det är för "julaktigt" för mig.
Annars tycker jag att de flesta kombinationerna är fina. Bå + gul är kanske heller ingen favorit.
Tummy: RÖD+ ROSA är supersnyggt. Haven hade en sån på underbara barn mässan. Det var verkligen SUPER snyggt Fast liiite tjejigt. Vi rä sååå tråkiga o kör på grå + svart fast en ny fleece ska inhandlas när det blir lite varmare.
Snart tre: Ja hel orange Bugaboo är cool. Såg en sån på stan senast igår. Det var tre väninnor som var ute med varsin Bugaboo. Orange o röd frog och en Grå/grön Cameleon. Det såg kul ut.