Inlägg från: katarina77 |Visa alla inlägg
  • katarina77

Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III

82:an

Men vad kul. Äntligen har ni blivit med Cameleon Snygga färger har ni oxå.

• katarina77

jompa: Inga problem alls. Min pappa bor i stan och har 2,5 trappor utan hiss o jag bär Vagnen (chassit på axeln) och Ollie i sin sittdel. Visst lite tungt men absolut inte omöjligt då jag gör det kanske 2 ggr i veckan.

• katarina77

Milimina: Det är inga problem. Min väninna köpte sin Cameleon i spanien oxå (på kanaireöarna) då hon bodde där och nu har hon flyttat hit och då så fick hon en reservdel skickad till sig från Holland (ngt gick sönder på flyget) och de på barnbutiken hjälpte henne att sätta dit den.

• katarina77

milimina: Jag tror att det är ett kap Om ni har tur har inte kunden reggat sig online hos Bugaboo med sitt "warranty card" då gör ni det och garanti står på er Fiffigt va.

• katarina77

Halin: Håller med den blå fleecen passar till både tjej o kille Bagage utrymmet är inte så litet som man kan tro. I våran Quinny som vi hade tidigare var det lika litet utrymme + att alla grejerna åkte rakt ut när man fällde ihop vagnen. Bugaboos kan man ju dra åt
    Skönt att h abestämt vagn. Det är bas färgen som är viktigast. toppen kan man ju byta ut i värsta fall....ja eller tursamt nog kanske man ska säga hahahahhaha

• katarina77

maja99: Jag kikade runt och insåg att det är ganska lite man sparar trots allt om man köper på nätet. Tyckte att säkerheten att kunna gå till en butik kändes tryggast. Vet att Bugaboo är duktiga på att hantera reklamtioner men det är ändå enklare att visa upp skadan hos en handlare. Men man gör ju som man vill

Barnbutiken på karlavägen har ngn deal om man köper vagn + adapter får man rabatt på bilstolen. Dte är ju alltid ngt

• katarina77

Halin: De får inte sälja på internet men gör de ändå fast Bugaboo har sagt NEJ.

• katarina77

JohPet: Ja den första tiden kan åkpåsen vara bra. Sen så kan du bädda med filt och kudde + fleece overall eller ngt liknande. Sen i maj lär dte ju bli väder för en tunnare overall. Finsn på POp i velour och bommull.

• katarina77

Mamma2001: Jag skulle ha en Fleurville som fin väska och en Skip*Hop i svart som vardagsväska. Jag byter lite mellan olika väskor och skönt att varva lite tycker jag

• katarina77

Izis: KÖP resebagen. Den är suverän!!! Fick en massa beröm på incheckingnen oxå. Vagnen kom fram hel o tillbaka hem hel och var superskön att bära. Rekomenderas varmt
    Helt klart värt pengarna.

• katarina77

jompa: Min mamma och pappa är extremt design intresserade (pappa arkitekt och mamma konstnär) så de tyckte den var toppen. Men sambons mamma var väldigt skeptisk men nur är hon väldigt imponerad av smidigheten.
    Har du precis köpt en Bugaboo?

• katarina77

Tummy: Ja som tur är så har du köpt en kvalitets produkt. Men som stargirl säger så ska man inte förvänta sig värsta servicen "efter köpet" när det gäller utländska nätbutiker. De är inte beroende av dig som kund efter att du betalat som en "vanlig" barnvagnsbutik är. De vill ju att du kommer tillbax. Medan en utländsk nätbutik skiter i vilket tyvärr.
    Svenska nätbutiker är ju beroende av sitt rykte så de är det annorlunda med.

Svar på tråden Mötesplats för oss Bugaboo-ägare del III