• Forumvärd

    Yes 50år! Tävla varje onsdag!

    Familjeliv firar att Yes fyller 50 år med roliga livetävlingar varje vecka under 9 veckor med start 14 september kl 19:00!


    Yes fyller 50 år och är dessutom framröstat som Sveriges populäraste varumärke. Det måste såklart firas med dig och ett gäng folkkära kändisar som kommer att berätta om sina bästa festminnen på Yes Facebooksida. Varje torsdag från och med den 8 september kommer du att få träffa en ny kändis på Yes Facebooksida.
    Men vi på Familjeliv vill också vara med och fira. Därför kommer vi att ha en egen Yes-tävling där du varje vecka kan vinna fina priser.

    Gissa nästa hemliga kändis här på Familjeliv 
    - Vinn en presentcheck på 2000 kr att handla för på från Babyshop.se


    Gör så här för att tävla: Var med och gissa vilken kändis som hälsar på inne på Yes Facebooksida varje vecka.


    Den första kändisen är Alex Schulman som idag berättar sitt bästa festminne. Men vem kommer härnäst?


    Du som först gissar rätt vinner ett fint pris varje vecka. Varje onsdag, klockan 19.00, nio veckor


    framåt öppnar tävlingen här på Familjeliv.


    Det är fritt fram att gissa rakt upp och ner men om du vill ha lite ledtrådar går det bra att ställa ja- och nej-frågor till vår forumvärd. Vi ses på onsdag den 14 september då vår Forumvärd svarar ja och nej på era frågor!


    Gå med i medlemsgruppen och tävla!

    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/yes-50-ar-i-koket-435
  • Svar på tråden Yes 50år! Tävla varje onsdag!
  • Forumvärd
    nattwi skrev 2011-09-14 18:59:35 följande:
    startat?
    Nu såg jag att du hittade in till tävlingstråden 
    Tävlingen kommer att hållas inne i Yes-gruppen och det kommer att startas en separattråd för varje tävling.
    Dyk in där igen nästa onsdag!
  • angelnrone

    Hej Forumvärd!

    Jag är inte med på Facebook kan man vara med ändå?

    Sen en annan fråga jag tävlar ofta här  mennu provade jag 3 ggr idag och då dyker det upp konstiga meddelanden i högerkanten i avlånga rödkantade rutor med röd text??? Jag har försökt flera ggr och undrar är det kanske fel här hos Er? För jag kankomma in o tävla på andra sidor.

    Tacksam för svar ha en fin forts kväll!       

  • Forumvärd
    angelnrone skrev 2011-10-02 22:48:05 följande:
    Hej Forumvärd!

    Jag är inte med på Facebook kan man vara med ändå?

    Sen en annan fråga jag tävlar ofta här  mennu provade jag 3 ggr idag och då dyker det upp konstiga meddelanden i högerkanten i avlånga rödkantade rutor med röd text??? Jag har försökt flera ggr och undrar är det kanske fel här hos Er? För jag kankomma in o tävla på andra sidor.

    Tacksam för svar ha en fin forts kväll!       
    Hejsan!

    Du behöver inte vara medlem på Facebook för att kunna tävla i den här tävlingen.
    Varje onsdag kommer vi att starta en tävlingstråd i den här gruppen
    www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/yes-50-ar-i-koket-435
    Det är bara att bli medlem och vara med och tävla!

    De röda rutorna har jag tyvärr ingen förklaring till.
    Var det inne i Tävla och Vinn eller hände det någon annanstans?
  • Bubba80

    Dum fråga...Hur blir man medlem i gruppen?


    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Mamma till världens finaste Filip & Emil ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Forumvärd
    Loves pappa skrev 2011-10-07 07:11:25 följande:
    fira ett diskmedel??? VAAAA
    Ja ja mensan
    Ett bra diskmedel är väl värt att fira.
  • Loves pappa

    Tror det handlar mer om att det är ett diskmedelmärke som betalar bra reklampengar istället för att det är bättre andra.

Svar på tråden Yes 50år! Tävla varje onsdag!