• Nilenna

    Nybörjarfotografernas fototävling, Tema - Dörr/Dörrar

    Nybörjarfotografernas fototävling.

    Här tävlar vi nybörjare med våra bilder - vi tävlar efter ett givet tema men fokus ligger på hur vi antagig uppgiften - hur vi använt våra redskap - våra kameror!

    Vi vill alla utvecklas och önskar således konstruktiv kritik på våra bilder - säg både något som skulle kunna förbättras samt något som är bra med vardera bild eller i alla fall den bild du röstat på om du har tid och lust

    Röstningen avslutas 2011-09-15

    Huvudtråden nittar ni här: Här tävlar vi "nybörjar fotografer" 

    Tema - Dörr/Dörrar

    1.


    2.


    3.


    4.


    5.


    6.


    7.


    8.


    9.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Nybörjarfotografernas fototävling, Tema - Dörr/Dörrar
  • YokohamaNr2

    röstade på nr 8 för att jag gillade motivet och tyckte det var så sött med blommorna som fångats i glaset. Men jag kan tyvärr inte mkt om fotografi så kan inte ge några råd eller kritik

  • CeeJay

    Jag röstade på nr 5 - tycker den är fin.

    Har inte så mycket konstruktiv kritik annat än till bild nr 2. Bilden känns väldigt felriktad, dvs sned på "fel sätt" (se tex i överkanten) Om en bild "ska" vara sned tycker JAG att det är bättre att inte ha en rak kant precis i överkanten på fotot. Tycker även att den bilden känns "rörig" och jag är inte säker på vad som är meningen med bilden.

  • Brio

    5:an, fick en mysig känsla av bilden, lite fjällstuga. Vackert ljus också! 

  • Normans

    Fick fundera en stund men tog mig i kragen efter ett tag och la min röst på 7:an


    Common sense is like deodorant, those that need it most, don't use it
Svar på tråden Nybörjarfotografernas fototävling, Tema - Dörr/Dörrar