Inlägg från: PrincessOfIce |Visa alla inlägg
  • PrincessOfIce

Jag ångrar mina barn

Vet hur du känner det.. har 20 månader lite drygt mellan mina barn.. Andra blev också till när jag skulle byta preventivmedel i mitt fall var det från p-stav till kopparspiral men spiralen fick vänta några månder då min dotter blev till i rekordfart.

När mina barn var i dina barns ålder blev jag ensamstående till 100% samtidigt föll jag ner i en depression som hette duga som jag inte fick någon hjälp av trots att jag sökte den..

Det var extremt struligt med barnen men min räddning var dagis och öppna förskolan..

Vi var inte hemma särskillt mycket utan gjorde utflykter med vagnen samt sonen på trehjuling och så vidare.. Hade inget dagis åt honom på 3 månader när vi hade separerat från deras pappa så det var mycket..

Jag hade en hasp med barnspärr på dörren så att min yngsta kunde få sova middag ifred för storebror.. den användes enbart då och inte annars och dottern sov inne hos mig i mitt rum..  

Det gäller att hitta genvägar för att få vardagarna att funka..

Skicka ett PM till mig om du vill..    

Kram

Ta vara på småbarnstiden.. Den försvinner VÄLDIGT FORT!
  • PrincessOfIce
    Anonym (Mamma M) skrev 2011-09-15 12:44:01 följande:

Oj, oj, oj. Vad vill du egentligen med detta inlägg?
    Jag skickar en massa kramar till dina 8 barn och hoppas att de på något sätt kan lära sig att vara så fördomsfria som möjligt, lära sig känna empati och respekt för andra människor.

Till TS: Vad bra att du talar om vad du känner. Du är verkligen inte ensam men det är viktigt att du får hjälp på något sätt. Det är även viktigt att du får tid för dig själv, då du BARA fokuserar på dig. En stor kram till dig!
    Ta vara på småbarnstiden.. Den försvinner VÄLDIGT FORT!
Svar på tråden Jag ångrar mina barn