Inlägg från: Anonym (Mamma M) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mamma M)

Jag ångrar mina barn

Hörni alla perfekta mammor! Om ni klickar bort "Anonym" knappen så kanske ni kan bli nominerade till Mamas "Årets mamma 2012"!

Ärligt, finns det inga uppmuntrande ord ni kan skriva? Är det så ni "växer" som mammor? Genom att sparka på mammor som redan ligger? Vi borde ju stötta varandra.

//en mamma som också "ångrat" sina barn men tack vare underbara vänner (och man) älskar sina barn!

• Anonym (Mamma M)
    Anonym (jaha???) skrev 2011-09-15 18:21:08 följande:
    Blir helt förskräckt när jag märker hur dålig kunskap folk verkar ha om vad depression och psykisk sjukdom kan innebära. Kan man verkligen ha missat sån grundläggande kunskap i dagens samhälle? Eller har man bara väldigt svårt för att sätta sig in i hur andra kan ha det?

Att angripa en människa med psykisk sjukdom eller depression är för mig inte bättre än att angripa någon som har cancer.

Och att folk kan vara så...obildade...att de tror att man "försvarar" eller rättfärdigar bara för att man låter bli att döma, utan istället kommer med förslag på hjälp! Som om jag skulle tycka att det är ok om barn far illa bara för att jag inte väljer att attackera en sjuk människa?

Så dumt...Men det är Familjeliv i ett nötskal.
Svar på tråden Jag ångrar mina barn