• mysmamman2

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

hej tog två test idag nu för en stund sedan sparade morgonurinen eftersom ja inte kunde köpa test förrän nu och kunde inte hålla mig.

iallafall så tycker jag att ja ser nått, sprecis när testet gjordes så blev de två tydliga streck på båda sen försvann dom och jag tycker ja ser nått. eller är jag dum i huvet och inbillar mig haha!!

bim-1 idag..........

• mysmamman2
    alexander2011 skrev 2012-08-08 10:43:48 följande:
    Jag ser :) tror absolut att det är nått :) testa ett annat test imorgon o se om det oxå ger sträck :) LYCKA TILL
    JAG SER :) ska jag trixa åt dig?
    Ser iaf något svagt på översta, osäker :S

trixa åt mig med e du snäll
  • mysmamman2
    alexander2011 skrev 2012-08-08 10:51:15 följande:

nått ser jag absolut, men svagt svagt. kan inte se om det är brett eller inte men jag hoppas

får ta ett nytt sen då, men nu är det ju dagtid :P hur läge ska man vänta så det bli ganska koncentrerat ?

jag tror det är falskt jag, fast brösten känns lite öm idag men det kan ju vara dagen innan mensen oxå!

ååå hatar att vänta :P inte min starka sida !    
  • mysmamman2

det står att man ska ta stickan i behållaren i 20 sek och kissar man på den är det 5 sek ...

gör ni så??

• mysmamman2
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-08-08 14:35:45 följande:
    DaniMi

tycker det ser rosa ut... har bara förstärkt skärpan och ökat klarheten.. så det är inte såååå trixat..

kan inte du fixxa lite med min bild oxå ;)
  • mysmamman2

ja tror det med faktiskt, vi får väl se imorrn, har bim imorrn!

det visar sig som sagt :P

tacktack =)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester