• Capiche

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

skumbanan skrev 2012-06-09 17:57:27 följande:
    Jag tycker jag skumtar ett gravidstreck :) Håller tummarna att det är starkare för dig om några dagar. 
  • Capiche

En fråga ....är detta är spökstreck? 

Man ser typ inget på denna bild. Kan bara "skymta ett pluss" Eller är det bara jag som skymtar det? 

Drog iaf i kontrasten lite ..

Då ser man det tydligare. Men är nästan 100% på att detta är ett spökstreck man ser? Eller ni kanske inte ser det alls och jag bara inbillar mig men tänkte bara testa :) 

• Capiche

Slutade med p piller 19 maj. Skulle ha äl kring 31 maj - 3 juni. Hade sjukt ont 3 juni på kvällen och släppte helt morgonen efter , bara ömt. Så vet inte exakt. 

• Capiche
    Knastintis skrev 2012-06-12 22:44:55 följande:
    Som ditt m kontrast såg mitt också ut idag. Suuuuper svagt. Jag hade troligen äl 31/5-2/6 svårt å säga
    Har du testat nått mer? 
    Jess86 skrev 2012-06-12 22:45:27 följande:
    Nedräkningen kan börja! Skrattande

Typ ÄL+8 skulle jag säga då? Testa om ett par dagar igen!
    Ja jag får lov och göra det. :) 

• Capiche
    Tigerkakan skrev 2012-06-28 08:34:24 följande:

Dåliga bilder men här är de..
    Fina pluss!! Grattis!!! :D längtar tills man själv får se detta på sina egna :)
  • Capiche
    Caspersmama skrev 2012-06-28 10:23:41 följande:
    Blev lite smått chockad, vad tror ni? Syns bättre i verkligheten men svårt att få till bra foto, vet int hur man trixar?

Tycker absolut det ser bra ut. Köp ett digital, det kommer visa gravid :)
  • Capiche

Följer denna tråd men inte ofta jag skriver så mycket men tänkte att någon av er har koll på hur ett positivt ÄL test kan se ut?

Jag är inne på dag 16 idag i cykeln, är inne på andra försöket sedan P piller stopp så tänkte jag kanske inte ens har ÄL än.
    Igår kväll blev det stegring , kan inte se om det är lika starkt test streck som kontroll strecket?
    Idag fick jag lika starkt som igår.
    Kan det visa flera dagar ?
    Ser detta positivt ut eller måste teststrecket vara ännu mer starkt? 

• Capiche
    Snigo skrev 2012-07-01 18:19:12 följande:
    jag var tvungen beställa nya test i dag =( Fy vilken hemsk känsla men måste ju se att jag får ett negativt test så man vet att allt är borta. Någon som fått missfall/ gjort abort hur länge tog de innan de blev minus på testen?
    När jag fick missfall med tvillingar så testade jag negativt ca 5 dagar efter missfallet.
    Var i vecka 8-9. 
    Hant få en mens emellan och sedan vart jag gravid igen med andra barnet. 

• Capiche
    telgebo skrev 2012-07-01 16:39:41 följande:
    Dagens ser positivt ut. Rek att du tar ett till senare idag och ett imorgon också.
    Tack, ja jag får testa i morgon också. :) Har sex varannan dag nu så man inte missar.  
  • Capiche
    bulleb skrev 2012-07-02 09:59:42 följande:
    Önskar hjälp att tyda mitt test!

Tycker det absolut ser ut som ett pluss :D !
    Vågar nog tom säga grattis!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester